امروز: -
همزمان با ماه مبارک رمضان و به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) رزمایش کمک مومنانه سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و توزیع ۱۱۰ هزار بسته معیشتی در راستای کمک به خانواده‌های آبرومند امروز سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ با حضور جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین، و جمعی دیگر از مسئولان در حسینیه فاطمه زهرا (س) برگزار شد.
عکاس :هه‌ژار ظاهری
تاریخ : ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۸:۱۴
 
به گزارش گروه عکس خبرگزاری صدا و سیما؛ جانشین فرمانده سازمان بسیج از توزیع ۱۱۰ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ بین خانواده‌های آبرودار نیازمند، خبر داد. سردار سید قاسم قریشی جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه و در راستای تبیینی که از بسیج به عنوان پاره تن مردم داشتند، بسیج و سپاه اقدامات گسترده‌ای در تامین نیازمندی‌های مناطق محروم، در کنار برنامه‌های محرومیت زدایی در دستور کار خود قرار دادند. وی گفت: سپاه محمد رسول الله (ص) که در عرصه‌های مختلف مثل دوران دفاع مقدس پیشتاز بوده است، از ابتدای سال برنامه‌هایی را در دستور کار قرار داده و همزمان با ماه مبارک رمضان و ایام ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) بیش از ۱۱۰ هزار بسته معیشتی برای نیازمندان توزیع می‌کنند. جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: هم اکنون در این مکان بیش از ۳ هزار بسته در حال توزیع است و همزمان پایگاه‌های سراسر تهران بزرگ نیز مابقی بسته‌های معیشتی را در بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌کنند.
 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سلام ما یه خانواده دومعلول هستیم مستاجرم شغلم پیک موتوریه لطفا بگید چجوری به ما میرسونند ؟؟کجابیام بگیرم لطفا بهمون بگید
ایثارگرم، مستاجرم،بیکارشدم بخاطر کروتا ، هیچ کمکی تا این لحظه نگرفتم
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha