به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما ؛ علی فلاح حقیقی در جلسه با مسئولان گاز استان تهران ، اظهار داشت: اين اقدام به منظور افزايش رضايتمندي مشتركان شركت گاز و دسترسي آسان به خدمات اين شركت انجام شده است.
وي گفت: يكي از مشكلات مشتركان گاز طبيعي فقط امكان دريافت خدمات از ادارات تابعه شركت گاز استان بوده كه با برون سپاري خدمات، شرايطي فراهم شده است كه مشتركان و متقاضيان بدون اتلاف وقت و تردد اضافي در چندين نقطه از شهر اين خدمات را دريافت كنند.
فلاح تصريح كرد: هدف از برون سپاري خدمات، افزايش رفاه و تسهيل در امور مشتركان است كه باعث ميشود مراجعه مردم به ادارات تابعه شركت گاز كاهش يابد.
وي افزود: انتظار مي رود با تدابير انديشيده شده و توسعه دولت الكترونيك، خدمات رساني به مردم با روش هاي مطلوب تري صورت گيرد و برون سپاری خدمات در ارگان های دیگر هم انجام شود .
فلاح ادامه داد:1- درخواست تغییر نام ( شامل : نام مشترک و اصلاح آدرس پستی مشترک)
2- درخواست صدور قبض المثنی
3- ارایه استعلام سازمان ها (دفترخانه رسمی/ شهرداری ها)
4- درخواست اعلام تسویه حساب (محضری -استعلام بدهی)
5- درخواست قطع جریان گاز
6- درخواست قطع جریان گاز و جمع آوری منصوبات(به علت تخریب و نوسازی/عدم سکونت / طرح شهرداری)
7- درخواست وصل جریان گاز مشترکین بدهکار قبلا در دفاتر انجام می شد که در حال حاضر با توافق صورت گرفته و راه اندازی سامانه جدید و جایگزینی به جای سامانه قدیم در دفاتر خدمات ذیل هم بعد از این از طریق دفاتر پیشخوان دولت ارائه می شود .
خدمات :
1- درخواست معرفی متقاضیان به دفاتر سازمان نظام مهندسی
2- درخواست اشتراک پذیری مشترکین جزء
3- درخواست اشتراک پذیری مشترکین عمده
4- درخواست جمع آوری علمک
5- درخواست جا به جایی علمک
6- درخواست نصب علمک
7- درخواست بررسی و تغییر نوع تعرفه ( نوع مصرف)
8- درخواست تعویض کنتور به علت خرابی/ تست کنتور
9- درخواست بررسی و اصلاح صورتحساب
10- درخوست تفکیک کنتور
11- تغییر ظرفیت (تغییر لوله کشی/ تغییر تعداد واحد)
12- درخواست اقاله/ فسخ قرارداد
13- ثبت رقم کنتور مشترک جزء (نبود خوانی)
14- رفع اشکال قبض
15- ارایه جزییات محاسبه قبض خدمات ارائه شده شامل صدور قبض المثني، تغيير نام مشتركان، كسر بدهي، سوابق صورتحساب و سوابق قبوض پرداختي است كه مشتركان و متقاضيان شركت گاز مي توانند با مراجعه به دفاتر پيشخوان نسبت به دريافت خدمات اقدام كنند.