پخش زنده
امروز: -
گالریهای تبلیغات شهری به مضامین مربوط به ماه مبارک رمضان اختصاص یافت.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گفت: پس از اختصاص تابلوهای تبلیغات شهری به طرحهایی با عنوان «این یه قانونه» در نوروز ۱۴۰۱ که با هشتگ سال پربرکت طراحی شده بود، تابلوهای تبلیغات شهری از ابتدای ماه مبارک رمضان به طرحهایی با هشتگ ماه پربرکت اختصاص داده شده است.
احمد رضایی افزود: در گالری شهری نوروز با عنوان «این یه قانونه»، تأکید شده بود که مهماننوازی، دورهم بودن، گفتن بسمالله، خوشانصافی و سحرخیزی، به زندگی برکت میآورد که مقدمهای برای ورود به ماه مبارک رمضان بود.
وی گفت: نگاه به مادر؛ کوتاه، اما پربرکت»، «بازی با یک نوزاد؛ ساده، اما پربرکت»، «تشویق یک نوجوان؛ آسان، اما پربرکت»، «آب دادن به یک گیاه؛ کم، اما پربرکت» و «غذا دادن به یک پرنده؛ کم، اما پربرکت»، از جمله مضامین گالری شهری در ماه مبارک رمضان است.
رضایی هدف از بهکارگیری این مضامین در گالری شهری را تأکید بر این نکته دانست و افزود: که در کنار انجام کارهای بزرگ و خاص، کارهای کوچک مثبت نیز به زندگی ما برکت میدهد.
این دوره از تبلیغات شهری تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و علاقهمندان برای دریافت طرحهای هر یک از تبلیغات شهری میتوانند به پایگاه اینترنتی esfahanfarhang.ir مراجعه کنند.