وزیر ارتباطات : ادامه روند تغییر و تحولات در پست
عیسی زارع : در ایام کرونا، حجم فعالیت شرکت ملّی پست چندبرابر شده و بار اصلی جابجایی کالاهای خریداری شده از طریق سکوهای خرید و فروش آنلاین بر عهده همکاران پرتلاش شرکت ملّی پست بوده است.
به گزارش
خبرگزاری صدا وسیما به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، عیسی زارع پور شب گذشته و پس از بازدید سرزده خود که در روز دوم فروردین ۱۴۰۱ از پست استان کرمانشاه صورت گرفت افزود: امسال نیز روند تغییر و تحولات در شرکت پست ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه تصریح کرد: بیش از ۴۰ نفر از همکاران (کرمانشاه) شرکت ملی پست در این باجهها و مرکز مذکور مشغول خدماترسانی به مردم عزیز بودند، ین روزها همکارانم در باجههای پستی سراسر کشور تعطیلی ندارند و شبانهروزی برای تجزیه و مبادلات مرسولات و ارسال هدایای نوروزی مردم در تلاشند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: در ایام شیوع ویروس کرونا، حجم کار و فعالیت شرکت ملّی پست چندبرابر شده و بار اصلی جابجایی کالاهای خریداری شده از طریق سکوهای خرید و فروش آنلاین بر عهده همکاران پرتلاش شرکت ملّی پست بوده است.
وی اظهار داشت: در این دیدار، همکارانم از مشکلات و سختیهای کارشان گفتند. البته من از مشکلات کاری و معیشتی همکاران شرکت پست مطلعم و در ششماه گذشته تدابیر مختلفی برای حل آن اندیشیده شده است که بخش زیادی از آن در سال ۱۴۰۱ به ثمر خواهد نشست.
عیس زارع گفت: تغییر مدیریت ارشد شرکت ملّی پست در اواخر سال گذشته برای تحقق سریع تحولات مورد نیاز در این شرکت صورت گرفت و «تحول ساختاری در پست و اجرای پست هوشمند با بهرهگیری از فناوریهای نوین»، «ارتقای کیفیت خدمات و توسعه خدمات نوین پستی»، «ارتقای زیرساختهای شبکه پستی کشور و افزایش بهرهوری»، «ارتقای سطح معیشت، منزلت و رضایتمندی کارکنان شرکت ملی پست»، «افزایش رضایتمندی مشتریان از خدمات پستی»، «ارتقای جایگاه پست جمهوری اسلامی ایران در سطح ملی و بینالمللی» از جمله مهمترین ماموریتهای دکتر «لیائی» است که امیدوارم با درایت مدیریت پست و همراهی همه همکارانم در شرکت ملّی پست محقق شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: در روزهای پایانی سال شخصاً پیگیر پرداخت مزایا و پاداش همکاران شرکت ملی پست بودم. امسال نیز روند تغییر و تحولات در شرکت پست ادامه خواهد داشت.به گزارش خبرگزاری صدا وسیما به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، عیسی زارع پور شب گذشته و پس از بازدید سرزده خود که در روز دوم فروردین ۱۴۰۱ از پست استان کرمانشاه صورت گرفت افزود: امسال نیز روند تغییر و تحولات در شرکت پست ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه تصریح کرد: بیش از ۴۰ نفر از همکاران (کرمانشاه) شرکت ملی پست در این باجهها و مرکز مذکور مشغول خدماترسانی به مردم عزیز بودند، ین روزها همکارانم در باجههای پستی سراسر کشور تعطیلی ندارند و شبانهروزی برای تجزیه و مبادلات مرسولات و ارسال هدایای نوروزی مردم در تلاشند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: در ایام شیوع ویروس کرونا، حجم کار و فعالیت شرکت ملّی پست چندبرابر شده و بار اصلی جابجایی کالاهای خریداری شده از طریق سکوهای خرید و فروش آنلاین بر عهده همکاران پرتلاش شرکت ملّی پست بوده است.
وی اظهار داشت: در این دیدار، همکارانم از مشکلات و سختیهای کارشان گفتند. البته من از مشکلات کاری و معیشتی همکاران شرکت پست مطلعم و در ششماه گذشته تدابیر مختلفی برای حل آن اندیشیده شده است که بخش زیادی از آن در سال ۱۴۰۱ به ثمر خواهد نشست.
عیس زارع گفت: تغییر مدیریت ارشد شرکت ملّی پست در اواخر سال گذشته برای تحقق سریع تحولات مورد نیاز در این شرکت صورت گرفت و «تحول ساختاری در پست و اجرای پست هوشمند با بهرهگیری از فناوریهای نوین»، «ارتقای کیفیت خدمات و توسعه خدمات نوین پستی»، «ارتقای زیرساختهای شبکه پستی کشور و افزایش بهرهوری»، «ارتقای سطح معیشت، منزلت و رضایتمندی کارکنان شرکت ملی پست»، «افزایش رضایتمندی مشتریان از خدمات پستی»، «ارتقای جایگاه پست جمهوری اسلامی ایران در سطح ملی و بینالمللی» از جمله مهمترین ماموریتهای دکتر «لیائی» است که امیدوارم با درایت مدیریت پست و همراهی همه همکارانم در شرکت ملّی پست محقق شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: در روزهای پایانی سال شخصاً پیگیر پرداخت مزایا و پاداش همکاران شرکت ملی پست بودم. امسال نیز روند تغییر و تحولات در شرکت پست ادامه خواهد داشت.