پیگیری مشکلات مسافران هوایی
معاون گردشگری باحضور در فرودگاه امام و مهرآباد، پیگر مشکلات مسافران هوایی شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما از کمیته اطلاع رسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، علیاصغر شالبافیان صبح امروز ضمن دیدار با رئیس سازمان هواپیمایی کشور، از فرودگاه امام خمینی و مهرآباد تهران بازدید کرد و درجریان نحوه خدمات رسانی شرکتهای هواپیمایی به مسافران قرار گرفت.
وی پس از بازدید از بخشهای مختلفی همچون پذیرش مسافر، گذرنامه، پلیس، صدوربلیت، پرواز و... گفت: سازمان هواپیمایی کشور طی ماههای گذشته در ارائه خدمات به مسافران عملکرد خوبی داشته است و به همین دلیل مردم از نحوه فروش بلیت و قیمتها رضایت بیشتر دارند.
شالبافیان ادامه داد: اگر مسافری به هر دلیل شکایتی از شرکتهای پروازی در سفرهای نوروز داشته باشد، میتواند تا آخر فروردین شکایت خود را به واحد رسیدگی به شکایات جهت پیگیری اعلام کند.
معاون گردشگری کشور و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در پایان گفت: نظارت کامل بر ورود و خروج مسافران نوروزی وجود دارد و امیدواریم مسافران در کمال آرامش و بدون هیچگونه شکایتی سفرهای خود را به پایان برسانند.