پخش زنده
امروز: -
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در جلسه با مدیران کل این سازمان از روانسازی فرآیندهای اداری در تامین اجتماعی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ میرهاشم موسوی در کنفرانس مجازی(وبینار) بررسی مسائل بیمهای که با حضور مدیران کل تامین اجتماعی سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: دغدغه اصلی ما در سازمان تامین اجتماعی پاسخگویی به مطالبات مردم و ایفای تعهدات در قبال جامعه تحت پوشش در شرایط سخت جنگ اقتصادی است.
وی افزود: باید نتیجه اقدامات تحولی و تلاش مجموعه مدیران و همکاران سازمان تامین اجتماعی در نقطه تماس این سازمان با اقشار مختلف جامعه و در زمان دریافت خدمات این سازمان توسط مردم مشاهده شود.
موسوی تصریح کرد: افزایش پوشش بیمهای و اجرای طرح بیمه خانواده ایرانی و بیمه دانشجویان از جمله طرحهای مهم سازمان تامین اجتماعی است و انتظار داریم که در سال آینده تعداد قابلتوجهی از افراد واجد شرایط در قالب این طرحها تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار گیرند.
وی با بیان اینکه مدیران سطوح مختلف سازمان تامین اجتماعی نسبت به شرایط سازمان دغدغه دارند، افزود: در کنار تلاش برای ایفای تعهدات و امور جاری سازمان، نسبت به آینده این سازمان نیز با توجه و حساسیت ویژه مسائل را پیگیری میکنند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: برای توسعه خدمات و ایفای تعهدات در قبال جامعه تحت پوشش سازمان، اقدامات متنوعی در دستور کار قرار دارد و امیدواریم برنامههای تحولی از سال آینده به نتایج موردنظر برسند.
وی افزود: برنامههای تحولی باید دقیق، دارای زمانبندی مناسب و شاخصهای قابل ارزیابی باشد تا بتوانیم برنامهها را در مسیر صحیح اجرا کنیم. در این مسیر تعامل مستقیم با استانها و ارزیابی مشکلات و پیشنهادها بسیار اهمیت دارد.
موسوی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰درصد از جامعه از خدمات سازمان تامین اجتماعی استفاده میکنند ،خاطرنشان کرد: دغدغه اصلی ما در پاسخگویی به مطالبات مردم و ایفای تعهدات در قبال جامعه تحتپوشش در شرایط سخت جنگ اقتصادی است.
وی افزود: باید نتیجه اقدامات تحولی و تلاش مجموعه مدیران و همکاران در نقطه تماس با اقشار مختلف جامعه و در زمان دریافت خدمات توسط مردم مشاهده شود و رضایتمندی مردم از خدمات تامین اجتماعی افزایش یابد.
سیستم اداری در بسیاری موارد توانایی ایجاد رضایتمندی را ندارد و حتی در مسیر خدمترسانی نیز نارضایتی تولید میکند که این وضعیت باید در مسیر اصلاح قرار گیرد. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به ضرورت توسعه خدمات الکترونیکی، گفت: الکترونیکی شدن خدمات پیشنیاز و مقدمه رسیدن به تامین اجتماعی هوشمند است. هوشمندسازی، راهبرد مدیریتی سازمان تامین اجتماعی است و باید اقدامات لازم و تغییرات تشکیلاتی موردنیاز را برای تحقق تامین اجتماعی هوشمند با جدیت دنبال کنیم تا تسهیلگیری خدمات به عنوان یک هدف مهم سازمانی محقق شود.
در این نشست که با هدف تقویت ارتباط مستقیم ستاد مرکزی با ادارات کل استانی برگزار شد، تعدادی از مدیران ستادی و استانی سازمان تامین اجتماعی با طرح نظرات و مشکلات خود در حوزه بیمهای، به بیان دیدگاهها و طرح پیشنهادهایی برای ارتقای وضعیت سازمان پرداختند.