پخش زنده
امروز: -
بیش از ۸۰هزار تماس مردمی در ۱۰ماهه امسال با سامانه۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راهها اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای ثبت شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان جنوبی، رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان گفت: این سامانه با هدف ارائه خدمت به مردم و کاربران جادهای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامهریزی برای زمان سفر ایجاد شده است.
وی افزود: کاربران جادهای میتوانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از خدماتی مانند آگاهی از وضعیت ترافیکی راهها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها و یا محدودیتهای اعمال شده و ثبت شکایات در حوزه راهها بهرهمند شوند.
بهمنی گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از 80هزار تماس با سامانه مدیریت راههای استان برقرار شده است.
وی افزود: طی این مدت بیش از 7500تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راههای استان پاسخ داده شده و میانگین پاسخگویی به تماسهای مردمی و کاربران جادهای روزانه 24تماس بوده است.
رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان با اشاره به فصل سرما و شرایط آب و هوایی از مردم خواست پیش از اقدام به سفر وضعیت جوی و ترافیکی راهها را از طریق سامانه۱۴۱ پیگیری کنند.