ایرانیان فردا در ۱۵۰۰ شهر و سه هزار روستا، چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند؛ رئیس ستاد دهه فجر: راهپیمایی در شهر‌های قرمز و نارنجیِ کرونایی، موتوری و خودرویی است.
تاریخ : ۱۴۰۰/۱۱/۲۱- ۱۶:۰۲

 


ایرانیان فردا در 1500 شهر و سه هزار روستا، چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرند؛ رئیس ستاد دهه فجر: راهپیمایی در شهرهای قرمز و نارنجیِ کرونایی، موتوری و خودرویی است.

---------------------------------------------------------

 رئیس جمهور در دیدار سفرای خارجی مقیم تهران : نفی سلطه‌گری و سلطه‌پذیری، دفاع از مظلوم و حق تعیین سرنوشت؛ پیام رسا و گویای انقلاب اسلامی است. ملت سرافراز ایران هم‌چنان برآرمان‌های خود مصمم است.

--------------------------------------------------------

 یک روز دیگر برای معرفی طرح های اشتغالزا ؛ معاون اول رئیس جمهور ۱۰۲ طرح تعاون محور و رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور 1087 کارگاه اشتغالزایی اقتصاد مقاومتی را به بهره برداری رساندند.

-----------------------------------------------------------

 ورود سامانه ای پربارش به کشور، سازمان هواشناسی درباره شدت بارش در برخی استان ها و کاهش محسوس دما هشدار داد.

-----------------------------------------------------------

 توانمندی متخصصان ایرانی در ساخت توربینی متناسب با اقلیم ایران. توربینی با پیشرفته ترین فناوری جهان که بازدهی نیروگاه های سیکل ترکیبی را به 60 درصد می رساند.

-----------------------------------------------------------

پنتاگون مدعی است نظامیان امریکایی در ماجرای انفجار فرودگاه کابل، مردم افغانستان را نکشته اند؛ رسانه ها اما اسنادی رو کرده اند که آمریکایی ها مستقیم مردم افغانستان را هدف می گرفتند

نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha