به گزارش خبرنگار
خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای مجید سلطانی در مراسم بهره برداری از بیش از 10 هزار طرح مخابراتی شرکت مخابرات ایران که به مناسبت دهه فجر و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، افزود: شرکت ملی مخابرات ایران در دهه های گذشته اقدامات و تجربیات خوبی داشته است که ما از همه این تجربیات استفاده می کنیم و به دنبال خدمات هوشمند هستیم.
وی گفت: با وجود همه مشکلات مالی شرکت مخابرات تلاش کردیم آهنگ توسعه نخوابد و تجهیزاتی خریداری و به استان ها واگذار کردیم تا توسعه متوازن در لایه های شبکه حاصل شود.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود: ما باید در سه موضوع شبکه، فناوری اطلاعات و امنیت متوازن حرکت کنیم و امروز تلاش می کنیم در سراسر استان های کشور در مباحث توسعه فیبر نوری افتتاح هایی داشته باشیم.
آقای سلطانی در بخش دیگری از سخنانش با ارائه گزارشی از عملکرد سال گذشته شرکت مخابرات ایران به وزیر ارتباطات گفت: در حوزه معاونت مرتبط با مشتریان تلاش کردیم که زمان انتظار تماس با سامانه 2020 به میانگین 30 ثانیه کاهش یابد و سطح سرویس مرکز تماس با 2020 به 90 درصد افزایش پیدا کند.
وی افزود: ما در همین ارتباط به 44 میلیون تماس مشترکان خانگی در 2020 پاسخ گفته ایم و برای خدمت هر چه بیشتر به مشتریان همه مکاتبات و قبض و صورت حساب های کاغذی برای مشتریان حذف شد و خدمات جدیدی را در شبکه مخابرات تعریف کرد.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: ما امروز قرار است بیش از 10 هزار طرح مخابراتی را در سراسر کشور افتتاح کنیم اما من خودم از این میزان طرح راضی نیستم و قطعاً باید خدمات ما افزایش یابد و در این خصوص نیازمند حمایت هر چه بیشتر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دیگر نهادهای مسئول هستیم.