پخش زنده
امروز: -
معاون ارتباطات مردمی و رسیدگی به شکایات دفتر بازرسی استانداری فارس گفت: در یک ماهه گذشته ٥ هزار و ٧٠٠ تماس با سامانه سامد در فارس پاسخگویی شده است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سامری با بیان این که تلاش شده است که حداکثر تا ١٠ روز به تماس گیرندگان پاسخ داده شود، گفت: ٤ کارشناس در سامانه الکترونیکی مردم با دولت در استانداری فارس مستقر هستند و به انتقادات، ایده، پیشنهادات، شکایات و گزارشهای مردمی پاسخ میدهند.
وی با اشاره به این که از دو طریق مردم میتوانند مشکلات خود را مطرح کنند، اظهارداشت: از طریق تلفن ١١١ و سایت مربوطه نامهها و درخواستهای خود را ارسال کنند.
سامری با بیان این موضوع که بیشترین نامهها در مورد سفر رییس جمهور به فارس است، افزود: ٥٤ هزار نامه مردمی در سامانه سامد دریافت شده و برای همه آنها کد رهگیری ارسال شده است.
محمدهادی ایمانیه استاندار فارس نیز پس از شنیدن و پاسخ دادن به درخواستهای مردمی در این سامانه گفت: عمده مشکلات مطرح شده مردم درخواست وامهای خود اشتغالی، مسکن و اشتغال جوانان بود.
او با بیان این که همه سازمانها و اداره ها باید خود پاسخگوی مشکلات تخصصی مردم باشند تا کار به سامانه سامد نکشد، افزود: ابهامات در خصوص جهش ملی مسکن که از موضوعات مطرح شده مردم بود تا آخر اسال برطرف میشود.