پخش زنده
امروز: -
طی ۹ ماهه سال جاری و در راستای کنترل کیفیت خدمات، تعداد یکهزارو ۶۳۴ مورد بازدیدهای نظارتی گروهی از تأسیسات گردشگری انجام شده است.
امیر ارجمند افزود: در این بازدیدها وضعیت سلامتی کارکنان، نحوه ارتباط و برخورد با مشتری، وضعیت کیفی انبار مواد غذایی، سالن پذیرایی و آشپزخانه، استفاده از اقلام و تجهیزات ضدعفونی و گندزدایی، سالم بودن مواد غذایی، نمازخانه، سرویسهای بهداشتی توسط کارشناسان ادارهکل استان با همکاری سایر دستگاههای نظارتی انجام شد.
وی، با بیان اینکه این بازدیدها با هدف رعایت پروتکلهای بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کرونا انجام شده است، اضافه کرد: این بازدیدها بهمنظور بررسی وضع موجود، ارائه خدمات مناسب، بهبود کیفیت سطح خدماتدهی و رفاه حال مسافران و گردشگران از مراکز اقامتی، رستورانها، مراکز پذیرایی، بینراهی، دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز اقامتی موقت و میهمانسراها و غیره انجامشده است.
این مسوول ادامه داد: در این راستا سامانه ۰۹۶۲۹ برای رسیدگی به شکایات مردمی در نظر گرفته شده و تاکنون به همه شکایات ثبت شده در این سامانه در اسرع وقت رسیدگی شده است.
به گفته ارجمند، این بازدیدها از هتلها، مجتمعهای بینراهی، سفرهخانهها و غیره انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: در سال ۹۹ نظارتها از واحدهای اقامتی استان نیز شدت پیدا کرد و در نتیجه هزارو ۱۴۲ نظارت و بازدید انجام شده از واحدهای اقامتی استان ۲۷۵ مورد تذکر، ۴۳ مورد اخطار کتبی و ۱۳ مورد تشویق به این واحدها برای رفع نواقص موجود و اصلاح به آنها داده شد.