برقراری بیش از ۲۵ هزار تماس با خط مشاوره بهزیستی در قزوین
۲۵ هزار و ۴۶۹ تماس از ابتدای امسال تاکنون با خط مشاوره ۱۴۸۰ وابسته بهزیستی قزوین به ثبت رسیده است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، علیرضا وارثی، مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: خط مشاوره ۱۴۸۰ در راستای برطرف کردن نیازهای فوری تماس گیرندگان راه اندازی و براساس کارشناسیهای انجام شده است که باعث تثبیت یا بهبود احساس سلامت روانی افراد میشود.
وی با بیان اینکه ۲۵ هزار و ۴۶۹ تماس از ابتدای امسال تاکنون با خط مشاوره به ثبت رسیده است، افزود: در این تماس مشاور کمک میکند تا تماس گیرنده نیازهای خود را مشخص کرده و در ادامه بتواند راه حلی برای مسائل خود پیدا کند.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین خاطرنشان کرد: براساس تجربههای ثبت شده در این سامانه مشاوران توانایی تصمیم گیری را در افراد تماس گیرنده تسهیل میکنند و بدین وسیله آنها میتوانند با سرعت بیشتری مشکلات خود را برطرف کنند.
وارثی تصریح کرد: این خط از هشت صبح تا ۱۲ شب حتی در ایام تعطیل، خدمات مشاورهای به تماس گیرندگان در حوزههای مختلف فردی، خانوادگی، تربیتی، تحصیلی، اعتیاد و کرونا ارائه میکند.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین اظهار داشت: براساس کارشناسیهای انجام شده موضوعات مربوط به کرونا در صدر تماسهای مردم استان قزوین با این سامانه قرار دارد.