پخش زنده
امروز: -
مزایده الکترونیک ۲۵۳ اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به صورت اینترنتی و از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت اوایل دیماه سالجاری برگزارخواهد شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما از سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، ساعت ۸ صبح روز دوشنبه مورخ ششم دیماه اطلاعات این آگهی در سایت سازمان و سامانه تدارکات الکترونیکی دولت منتشر و آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت، ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخ دوازدهم دی ۱۴۰۰ خواهد بود.
بر این اساس بسته پیشنهادات نیز ساعت ۱۰ روز سهشنبه مورخ چهاردهم دیماه ۱۴۰۰ در محل سازمان مرکزی، رمزگشایی و در همان روز نیز برندگان مزایده اعلام میشوند.
جهت دریافت اطلاعات فهرست کالاها و شرایط و همچنین رویت کالاهای مطرح در مزایده و ارائه پیشنهاد به وبگاه مزایده الکترونیک دولت به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه نمایند.
ضمناً از آنجائیکه مزایده بصورت اینترنتی میباشد رعایت موارد ذیل الزامیست:
۱-شرکت کنندگان در مزایده میبایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضاء الکترونیک (توکن) به دفاتر ثبت اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه نمایند.
۲-برگزاری مزایده صرفا از طریق سامانه مـزایده الکترونیک دولت به آدرس فوق بوده و ارائـه پیشنهاد قیمت نیز از ایـن طـریق صورت میپذیرد، لذا تمامی شرکت کنندگان در مزایده میتوانند از تاریخ فوق الذکر به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه و با استفاده از امضاء الکترونیک، نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام نمایند.
۳-ثبت پیشنهاد قیمت در سامانه مذکور حداکثر تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخ دوازدهم دی ۱۴۰۰ امکان پذیر است.
۴-داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی بهمراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است.
۵-اطلاعات ریزاقلام ارائه شده در مزایده به آدرس اینترنتی فوق قابل رویت برای متقاضیان محترم است.
۶-بازدید از کالاهای مطرح شده، در تمامی ایام هفته از ساعت ۸ الی ۱۴ امکانپذیر خواهد بود.
۷-پیشنهاد میگردد باتوجه به تنوع کالاهای مطرح در مزایده، قبل از ارائه پیشنهاد از کالای مورد نظر بازدید بعمل آید.
۸-پیشنهادهای ثبت شده در سامانه مزایده الکترونیک رأس ساعت ۱۰ روز سه شنبه مورخ چهاردهم دی ۱۴۰۰ در محل سازمان مرکزی، رمزگشایی و در همان روز نیز برندگان مزایده اعلام میشود.
۹- شرکتکنندگان در مزایده در صورت ثبت پیشنهاد و درخواست انصراف، میتوانند صرفا گزینه انصراف در سیستم را تا ساعت ۱۴ روز دوشنبه مورخ سیزدهم دی ۱۴۰۰ انتخاب و ثبت نمایند.
لازم به توضیح است اعلام انصراف بصورت سیستمی بوده و بدون مراجعه به ادارات استان، با انتخاب گزینه انصراف، ثبت درخواست انصراف امکان پذیرمیباشد.
۱۰-متقـاضیان محترم میتوانند جـهت دریـافت اطلاعات بیشتر به منـظور شرکت در مزایده الکترونیک و رویت شماره تلفن و آدرس مدیریتهای استانی به نشانی www.tamliki.ir مراجعه نمایند.
متقاضیان محترم در صورت تمایل به ارائه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت میتوانند با سیستم ارتباط گویای سازمان به شماره تلفن ۲۷۶۵۲۱۹۸-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.