انتشار «صد و شصت و دومین» شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی
«صد و شصت و دومین» شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی با مقالاتی در زمینه «اختلالات هیجانی رفتاری» منتشر شد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سازمان آموزش و پرورش استثنایی، «صد و شصت و دومین» شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی، با مقالاتی در زمینه «اختلالات هیجانی رفتاری» منتشر شد.
این شماره از نشریه تعلیم و تربیت استثنایی شامل مقالاتی با عناوین «رابطه نشانههای افسرده وار مادر و مشکلات درون نمود کودک با نقش واسطهای تعارض زناشویی و کیفیت مراقبت مادرانه»، «اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی مادران بر مشکلات برون نمود کودکان پرخاشگر»، «مقایسه اثربخشی نقاشی درمانی و بازی درمانی گروهی بر اضطراب و حرمت خود دانش آموزان با اختلال نارسانویسی توجه/ بیش فعالی»، «رابطه ویژگیهای شخصیتی با اضطراب بیماری کووید ۱۹ در مادران کودکان با اختلالات هیجانی_رفتاری»، «اثربخشی درمان تعامل والد- کودک بر کنشهای اجرایی و همدلی کودکان با اختلال هیجانی-رفتاری»، «مقایسه اثربخشی آموزش والدگری مثبت و مدیریت والدین بر مشکلات رفتاری کودکان»، «اثربخشی آموزش خودتنظیمی هیجانی بر سطح همدلی و اشتیاق به مدرسه در دانش آموزان مقطع ابتدایی با مشکلات هیجانی- رفتاری» و «بازداری پاسخ، توجه پایدار و ابعاد همدلی در کودکان با اختلالات رفتاری و برون نمود» است.
این دو ماهنامه علمی دارای مجوز از کمیسیون بررسی نشریات وزارت علوم تحقیقات و فناوری است و علاقه مندان میتوانند از طریق نشانی exceptionaleducation.ir به مقالات نشریه دسترسی داشته یا مقالات خود را برای بررسی و چاپ ارسال کنند.