پخش زنده
امروز: -
ساعت برگزاری نشست های خبری پیش از مسابقه و تعامل ارکان فنی باشگاه آلومینیوم اراک با رسانه های استان مناسب است؟
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اراک؛ در روزهایی که اهالی فوتبال از نتایج مطلوب نماینده لیگ برتری فوتبال استان خرسند و خوشنودند و با اشتیاق خبرهای تیم فوتبال آلومینیوم اراک را پیگیری می کنند ،نه تنها کمترین تعامل با اصحاب رسانه صورت نمی گیرد ،بلکه نشست های خبری نیز در واپسین ساعات روز برنامه ریزی می شود، حال با توجه به اینکه تمام خبر های مهم روز ورزش، از طریق رسانه های دیداری،نوشتاری و شنیداری تا زمان برگزاری این نشست ها به سمع و نظر مخاطب رسیده است ، جای این سئوال باقی می ماند که هیات فوتبال استان مرکزی یا خود ِ باشگاه اگر چنین برنامه ریزی را انجام می دهند ، چطور می توانند، توقع انعکاس بهنگام آن را در رسانه ها داشته باشند ؟
بدین ترتیب باید به این سئوالات پاسخ داده شود که چرا نشست های خبری پیش از مسابقات لیگ برتر فوتبال در اراک، برخلاف آنچه در دیگر استانهای لیگ برتری می بینیم در ساعت ۲۰،شب قبل از مسابقه برگزار می شود؟ آیا از نگاه آقایان تصمیم گیر هوادار حق ندارد زودتر از اینها از مسائل فنی تیم و برنامه های باشگاه برای روز مسابقه مطلع شود ؟ آیا باشگاه قصد ندارد،برای انتقال پیام های مورد نظر خود، از رسانه های فراگیر، بهره مند شود ؟
تماشاگران و مشتاقان فوتبال در استان مرکزی سالها چشم انتظار داشتن چنین تیمی در لیگ برتر فوتبال ایران بوده اند،شرط انصاف نیست که با تعامل ضعیف و نادیده گرفتن افکار عمومی در جغرافیای استان فقط چشم به معدود رسانه های برون استانی داشته باشیم که از سفره این باشگاه ارتزاق می کنند ، آنچه از همه مهمتر به نظر می رسد آن است که همه در یک سنگر هستیم و هواداران فوتبال که در روزهای سرد و گرم ،غم و شادی و پیروزی و شکست در کنار باشگاه بوده و هستند ، حق دارند حداقل از مسائل کلی تیم محبوب خود اطلاع کافی را داشته باشند .
آلومینیوم اراک که در حال حاضر در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و قرار است فردا سه شنبه 9 آذر در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک میزبان ذوب آهن اصفهان باشد، در ساعت 20 امشب میزبان خبرنگاران برای پوشش نشست خبری پیش از مسابقه با حریف اصفهانی است و سرمربی ذوب آهن نیز 30 دقیقه پیش از میزبان در این نشست حضور خواهد داشت .
در پایان فراموش نکنیم ،هوادار با این تیم ز ندگی می کند ، خبرنگاران و رسانه ها برای انتقال پیام و انعکاس این حس سرزندگی و پویایی و تزریق امید به جامعه، هرگز سهل انگاری نکرده اند ، پس برای سهیم کردن مردم در این شادمانی عمومی غرور نداشته باشیم و مردم و هواداران را شریک واقعی غم و شادی روزهای فوتبالی خود بدانیم.