معاون اقتصادی ساترا:
ساماندهی تبلیغات در رسانههای صوت و تصویر فراگیر
معاونت اقتصادی ساترا گفت: به منظور ساماندهی مساله تبلیغات در رسانههای صوت و تصویر فراگیر، سند پیش نویسی با این موضوع تهیه شده است.
به گزارش خبرنگار
خبرگزاری صدا وسیما، امیر حاتمی مدیر تنظیمگری تبلیغات ساترا با اشاره به این سند افزود: این سند در دو بخش اصلی تنظیم شده که در بخش اول به مقررات تبلیغات داخل هر رسانه و در بخش دوم به تبلیغات خود رسانه در دیگر رسانهها پرداخته شده است.
وی ادامه داد: از سرفصلهای بخش اولی میتوان به محتوا و پخش تبلیغ، بخش کودک و داده و حریم خصوصی اشاره کرد.
معاونت اقتصادی ساترا گفت: در بخش دوم هم به ممنوعیت تبلیغات گمراه کننده و تبلیغات در کانالهای ممنوعه اشاره که در ۹۳ بند تنظیم شده است.