پخش زنده
امروز: -
شرکت گاز گیلان امسال بیش از 4 میلیون خدمت غیرحضوری به شهروندان ارائه کرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت : در شش ماه نخست امسال ، حدود 4 میلیون و 350 هزار خدمت به صورت غیرحضوری به مشترکان گاز استان ارائه شد.
حسین اکبر افزود : بیشترین خدمت در این مدت ، به میزان 2 میلیون و 50 هزار خدمت ، از طریق نرم افزار موبایلی شرکت گاز ارائه شد.
وی با اشاره به استقبال خوب مشترکان گاز طبیعی در گیلان برای استفاده از اپلیکیشن خدمات الکترونیک گاز گیلان ، گفت : استفاده از درگاه های مجازی موجب صرفه جویی در زمان و هزینه برای مصرف کنندگان گاز طبیعی می شود.
مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت : همچنین در 6 ماهه نخست امسال ، یک میلیون و 660 هزار خدمت از طریق دفاتر پیشخوان دولت ، 533 هزار خدمت از طریق سایت شرکت گاز گیلان و بیش از 104 هزار خدمت هم از راه تلفن گویای 3414 به شهروندان گیلانی ارائه شد.
حسین اکبر بیشترین خدمات ارائه شده در این مدت به میزان یک میلیون و 466 هزار مورد را مربوط به نمایش قبض اعلام کرد.