پخش زنده
امروز: -
بیش از ۸۵ درصد خدمات تامین اجتماعی گیلان امسال به صورت غیرحضوری به بیمه شدگان در استان ارائه شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز گیلان؛ مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: بر اساس گزارش مرکز مدیریت آمار تامین اجتماعی، از ۷۱۰هزار درخواست خدمات بیمه شدگان، ۶۰۷هزار و ۶۰۰مورد، معادل ۸۵درصد این خدمات بدون مراجعه به شعبه و با استفاده از سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی ارائه شد.
علی حسین نژاد با اشاره به ارائه برخی خدمات تامین اجتماعی به صورت صددرصد غیرحضوری افزود: درخواست بیمه بیکاری، تکمیل سوابق، کفالت فرزندان دختر، استعلام وضعیت بیمه شدگان و مستمری بگیران، پرداخت آنلاین حق بیمه، اخذ غیرحضوری اعتراض کارفرما، ابلاغ مفاصا حساب، درخواست پرونده ساختمانی و وصول حق بیمه، فقط به صورت غیرحضوری انجام میشود.