پخش زنده
امروز: -
معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بر ایجاد زیرساختهای لازم برای استقرار میز خدمت در ادارات ثبت تاکید کرد و گفت: باید مردم دسترسی راحتتر و آسانی به خدمات ثبتی داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، علی بهبهانی، معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور در اداره ثبت استان تهران، در جمع مدیران و روسای این استان، اظهار کرد: یکی از علل تاثیرگذار در ایجاد و فراهم شدن بستر فساد، تاخیر و تعلل در رسیدگی و پاسخگویی به درخواستهای مردمی است و در مقابل آن، ارائه خدمات ثبتی به صورت الکترونیکی با کیفیت و با سرعت و دقت بی شک مانع بروز فساد در مجموعه است.
بهبهانی، با تقدیر و سپاس از آقای رامشی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران که از زمان مدیریت وی تحولات عالی در جهت ساماندهی امور و چابک سازی ثبت استان تهران اتفاق افتاده است، یادآور شد: در قبال مسئولیتی که بر عهده داریم، باید پاسخگو باشیم و هیچ عذر و بهانهای در کاستیها و همراه نبودن با تحولات پذیرفتنی نیست.
معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه سخنان خود بر حذف مراجعه فیزیکی متقاضیان به ادارات ثبت اسناد و املاک و همچنین برون سپاری برخی فرایندها همچون نقشه برداری تاکید کرد.
بهبهانی در این نشست صمیمی خطاب به روسا افزود: تکمیل و به روزرسانی آرشیو الکترونیکی و حفظ و صیانت از آن که به حق یکی از اقدامات پر افتخار ثبت محسوب میشود و ضرورت دارد روسا توجه جدی تری در تکمیل و بروز رسانی ارشیو الکترونیکی داشته باشند و گردش فیزیکی پروندهها در تمامی مناطق ثبتی الزاما باید حذف شود؛ بنابراین گزارش، عبدالحمید مرادی، مدیرکل املاک و محمدعلی فلاح، مدیرکل کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه این جلسه هر کدام ضمن توصیه به روسا در خصوص پایش و رصد مستمر میزان عملکرد نسبت به برنامههای ابلاغی سازمان، راهکارها و نکات فنی و تخصصی را مطرح کردند.