پخش زنده
امروز: -
مدیرعامل شرکت تله کیش با اشاره به کوتاهی شرکت پشتیبانی دکلهای یکی از اپراتورهای تلفن همراه در کیش، گفت: اپراتورها موظف به ارائه خدمات به مشترکان خود در جزیره کیش هستند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، نجاری افزود: در جزیره کیش فضاي آنتن دهی مانند سراسر کشور بر عهده اپراتورهاست.
وي گفت: در کشور اپراتورها منطقهای را از شهرداری اجاره میکنند و به مشترکان سرويس ارائه میکنند، اما در جزیره کیش در سال ۱۳۹۰ برای اولین بار در کشور مطالعه تجمیع دکلهای مخابراتي انجام شده است.
وی گفت: در سال ۹۴ این پروژه حضور شركت فن آسيا با ۳۱ نقطه دکل تجمیعی در جزیره کیش اجرا شده است.
نجاری گفت: اختلال پيش آمده ناشي از مشكل تجهيزات در دكل جزيره كيش ناشي از کوتاهی شرکتهای پشتیبانی اپراتور مربوطه بوده و میبایست شركت پشتيباني دهنده این دکل را به مدار برگرداند.
وي گفت: سازمان منطقه آزاد كيش هميشه پیگیر مشکلات حوزه ارتباطات بوده است و دكل هاي تجميعي ناشي از پيگيري ها بوده است اما اپراتورها نيز باید پاسخگوي مشكلات نسبت به مشتركان خود باشند.
نجاری گفت: با توجه به اينكه شرکت تله کیش به عنوان میهمان بر روی بستر همراه اول فعاليت مي كند و به مشترکان سرویس ارائه میدهد در هر نقطه اي كه همراه اول فعال است به مشتركان خود خدمات ارائه مي كند.
وی گفت: در جلسهای که با نمايندگان اپراتورهاي خدمات دهنده در كيش در ماه گذشته برگزار شد سه تفاهم نامه به امضا رسید و قول گرفته شد که اين اپراتورها با شرکت فن آسیا که به شکل پیمانکار دکلهای مخابراتی را اداره میکند سریعا وارد مذاكره شوند و نقاط ضعف خود را برطرف کنند.
نجاری افزود: مشترکان تله کیش میتوانند با روشهای انلاین قبوض خود را پرداخت کنند و از مراجعه حضوری خودداری کنند.