پخش زنده
امروز: -
رضایتمندی مراجعان از خدمات ارائه شده در بیمارستانها و مراکز بهداشتی درمانی یکی از شاخصهای کیفیت ارائه خدمات دانشگاه علوم پزشکی شیرازاست.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سیصد و شصت و یکمین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید۱۹ گفت: کیفیت در ارایه خدمات بهداشتی درمانی، رسالت اصلی دانشگاه است که با تمام توان دنبال میشود.
دکترمهرزاد لطفی گفت: شیراز به عنوان قطب پزشکی منطقه به شمار میرود و تلاش مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر حفظ و ارتقای این جایگاه است تا بتوانیم خدمات را به بهترین گونه به مردم ارائه دهیم.
او میزان رضایتمندی مراجعان از خدمات ارائه شده در بیمارستانها و مراکز بهداشتی درمانی را یکی از شاخصهای مهم کیفیت ارائه خدمات دانست و بر تلاش مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از بزرگترین تا کوچکترین واحدهای زیرمجموعه برای تحقق این رسالت تاکید کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: با توجه به پاندمی کروناویروس، تمامی بیمارستانها و مراکز درمانی در بحران شدیدی به سر میبرند و لازم است در این شرایط مسوولان مراکز ارایه خدمات بهداشتی درمانی با ارایه خدمات مطلوب، میزان رضایتمندی بیماران و مراجعان را ارتقا بخشند.
دکتر لطفی با توجه به روند افزایشی مراجعه به مراکز منتخب درمان سرپایی کروناویروس در استان و شناسایی موارد ابتلا به بیماری، افزود: بستری مبتلایان به این بیماری در بیمارستانهای استان نیز در حال افزایش است و ضرورت دارد در شرایط کنونی، تمامی واحدها در حالت آماده باش بوده و توان مضاعفی در این زمینه به کار بسته شود.
دکتر لطفی در بخش دیگری از صحبتهای خود با دعوت از مردم برای مشارکت جدی در رعایت پروتکلهای بهداشتی گفت: پایبندی مردم به این مسوولیت مهم در این پاندمی، تنها راهکار مناسب برای پیشگیری از ابتلا به کووید۱۹ و قطع زنجیره انتقال آن است.