تأکید بر بکارگیری ظرفیت کانون های فرهنگی در راستای توسعه اجتماعی
ظرفیت کانونهای فرهنگی تبلیغی برای توسعه اجتماعی به کار گرفته شود.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیمامرکز کردستان، مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: کانونهای فرهنگی تبلیغی ظرفیتی اجتماعی بوده و باید از توانمندی اعضای این تشکلهای مردمی برای توسعه فعالیتهای فرهنگی و معنوی بهره گرفته شود.
حجتالاسلام احمد حاتمیان افزود: کانونهای فرهنگی تبلیغی بازوهای توانمند ادارات تبلیغات اسلامی هستند که در سطح استان باید برنامهها و فعالیتهای فرهنگی انجام دهند.
حجت الاسلام حاتمیان گفت: با بیان اینکه کانونهای فرهنگی باید بیش از پیش برای تحقق اهداف فرهنگی استان تلاش کنند، افزود: بر اساس آموزههای وحیانی برخی کارها ارزش و فضیلت ذاتی دارد و توصیه به حق و صبر از این موارد است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز نیز در این جلسه عنوان کرد: شهرستان سقز بیشترین تعداد کانونهای فرهنگی تبلیغی استان را داراست که این مهم سرمایهای عظیم برای تبلیغات اسلامی به شمار میروند.
حجتالاسلام برومند رازیانی با بیان اینکه انگیزه جوانان فعال و جهادی کانونهای فرهنگی تبلیغی در استان بهویژه شهرستان سقز ستودنی و ارزشمند است، افزود: گرچه هزینه مالی و حمایت اعتباری چندانی برای کانونهای فرهنگی نداشتهایم، اما به صورت مستقل و با رویکرد فرهنگی پای کار بودهاند.
وی گفت: کانونهای فرهنگی اهرمهای اثرگذار در مباحث و فعالیتهای فرهنگی استان به شمار میروند و باید از ظرفیت آنها بهخوبی استفاده برد.
اعضای مجمع کانونهای فرهنگی تبلیغی استان کردستان نیز در این نشست از برگزاری محافل قرآنی، استفاده از ظرفیت روحانیون و ماموستاها برای معرفی ویژگیهای اهل بیت به نوجوانان و جوانان و استمرار کمکهای مومنانه به عنوان برنامههای در نظر گرفته شده برای ایام محرم نام بردند.