اختصاص تابلوی تبلیغات شهری اصفهان به دیالوگ فیلمهای جشنواره کودک
دیالوگهای خاص فیلمهای مطرح کودک و نوجوان بر روی ۳۰۰ تابلوی تبلیغات شهری اصفهان نقش بست.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری با اشاره به میزبانی اصفهان برای جشنواره فیلم کودک و نوجوان و استفاده از ادبیات برای ساخت فیلمهای کودک و نوجوانان گفت: این تابلوها مزین به دیالوگ فیلمهای سفر جادوئی، کلاه قرمزی و پسرخاله، پشت پرده مه، پدرِ آن دیگری، خواهران غریب، جعبه موسیقی، تنهای تنهای تنها، بچههای آسمان، کیسه برنج و قصههای مجید از آثار جشنواره کودک در دوره قبلی شده و در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.
احمد رضایی افزود: آموختن انسانیت، وقت گذاشتن برای کودکان، پرهیز از خشونت، عذرخواهی کردن، تهمت نزدن، احترام به مادر، فراموش نکردن آرزوها و... از جمله مفاهیم اخلاق شهروندی بوده که در قالب دیالوگ آمده است.
رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این طرحها در ۳۰۰ تابلو تبلیغات شهری تا ۳۰ تیر به نمایش درمی آید، گفت: با توجه به تصاویر شخصیتهای اصلی ۱۴ فیلم، پوسترهایی آماده شده که عنوان فیلم و کارگردان نیز در پوستر درج شده و با دیدن این پوسترها و دیالوگ هایش، خاطره آن فیلم برای شهروندان زنده میشود.
علاقهمندان برای دریافت هریک از این طرحها میتوانند به بخش تبلیغات شهری سایت esfahanfarhang.ir مراجعه کنند.