پخش زنده
امروز: -
مشاور رئیس کمیته امداد از تشکیل ۲۲ هزار پرونده مددجویی در سامانههای ارتباطات مردمی کمیته امداد در سال ۹۹ خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای نوید رضا خدیوی مشاور رئیس و مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد با تشریح عملکرد مرکز ارتباطات مردمی کمیته امداد در سال ۹۹ افزود: مدیریت ارتباطات مردمی در راستای تحقق اهداف کمیته امداد و جلب رضایت مددجویان چند مسیر ارتباطی با جامعه هدف را طراحی و پیادهسازی کرده است.
وی ادامه داد: حوزه مددکاری کمیته امداد به عنوان یکی از روشهای ارتباطات مردمی کمیته امداد در سال گذشته شاهد ثبت ۲۷۵۲ مورد مراجعه حضوری بود که با ارجاع درخواستها به واحدهای تخصصی، همه این موارد رسیدگی شد.
مشاور رئیس و مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد با اشاره به ظرفیت شبکههای اجتماعی در رسیدگی به مشکلات جامعه هدف، خاطرنشان کرد: نشانی پست الکترونیکی و صفحات مجازی رئیس کمیته امداد به صورت عمومی منتشر شده و در سال ۹۹ بیش از ۱۳ هزار مورد درخواست از طریق این شبکهها به کمیته امداد واصل شد.
خدیوی اظهار کرد: با ارجاع موارد ثبت شده در شبکههای اجتماعی به واحدهای تخصصی امداد، تمام درخواستهای دریافت شده مورد رسیدگی قرار گرفت.
وی با اشاره به ۲۶ سفر استانی رئیس کمیته امداد در سال گذشته به منظور بازدید از خدمت رسانی به مددجویان و سرکشی به خانوادههای تحت حمایت در سراسر کشور، گفت: حدود ۱۵۰۰ درخواست مردمی در سفرهای استانی رئیس کمیته امداد دریافت و رسیدگی شد.
مشاور رئیس و مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد اظهار کرد: در مجموع بیش از ۱۰۶ هزار تماس از طریق سامانههای ارتباط مردمی کمیته امداد دریافت شده که ۲۲ هزار و ۳۰۴ مورد به تشکیل پرونده منجر شده است.
وی اضافه کرد: ۹۵ درصد از مجموع پروندههای تشکیل شده پس از ارسال به واحدهای مربوطه مورد رسیدگی قرار گرفته و به نتیجه رسیده و بقیه در حال بررسی است.
خدیوی با بیان اینکه به طور میانگین روزانه ۶۰۰ تماس مردمی پاسخ داده شده است، گفت: سامانه تلفنی ۱۴۹۸ نیز به صورت آزمایشی با هدف رفع مشکلات مددجویان و کاهش مراجعه حضوری، تسریع در پیگیری درخواستهای مردمی و پاسخگویی به موقع در کمیته امداد راهاندازی شده است.