پخش زنده
امروز: -
مدیر عامل بانک مهر ایران در زنجان : توسعهی بانکداری الکترونیکی از وظایف این بانک بوده و همکاران شعب باید مشتریان را به سمت استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی سوق دهند.
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری صدا وسیمای مرکز زنجان ؛ اکبری در جمع کارکنان صف و ستاد استان زنجان ، ضمن تقدیر از عملکرد مدیریت شعب استان زنجان در سال گذشته ، تغییر مدل ارائه خدمات به مشتریان و نوع کار و فعالیت در سیستم بانک مهر ایران را اجتناب ناپذیر دانست و توسعه ی بانکداری الکترونیکی از وظایف مدیریت کلان بانک است.
وی با یادآوری لزوم توسعهی بانکداری الکترونیکی، سرمایهگذاری در این حوزهی حساس را برگ برندهی بانک در فضای رقابتی چند سال آینده در سیستم بانکی کشور دانست.
مدیرعامل بانک مهر ایران گفت: با نیازسنجی از مشتریان میتوان فهمید که بسیاری از مراجعات حضوری به شعب بانکها بهدلیل عدم آشنایی آنها با امکانات الکترونیکی بانک است، حال آنکه، با خدماتی همچون افتتاح حساب آنلاین، تسهیلات آنلاین و استعلام آنلاین معدل حساب میتوان به بخش عمدهای از خدمات مورد نیاز مشتریان به شکلی غیرحضوری پاسخ داد.
اکبری تلاش برای کاهش تعهدات بانک از طریق عملیاتی کردن طرحهای بانکمحور از جمله حساب جاری، کالاکارت و همیاران مهر را از برنامههای مهم بانک بهویژه در شرایط سخت اقتصادی و بحرانهای مالی و بانکی دانست.
در بازدید مدیر عامل بانک مهر ایران از شعب ابهر، بازار ابهر، خرمدره، خرمشهر و، ولی عصر، نیز برجذب حداکثری منابع، وصول مطالبات، رعایت نسبت مصارف به منابع و همچنین فعالتر شدن در حوزهی ارائه خدمات الکترونیکی تأکید شد.
اکبری مسئولیتهای متعدد اجتماعی بانک مهر ایران در زمینههای مختلف اهدای اقلام تجهیزات پزشکی مقابله با کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی، تسهیلات بدون ضامن بر بستر همراه بانک و پرداخت ۴۰ هزار میلیارد برای ٣ میلیون نفر را از برنامهها و اقدامات عمدهی بانک مهر ایران اعلام کرد.