پخش زنده
امروز: -
صدا و سیمای مرکز قزوین از اول آذر ۹۹ تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بیش از ۱۸ هزار دقیقه برنامه با موضوع انتخابات تولید کرده است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، علی رحیمی مدیردفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: معاونتهای سیما، صدا، خبر و فضای مجازی شبکه قزوین؛ از اول آذر ۹۹ تا روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بیش از ۱۸ هزار دقیقه برنامه با موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا تولید کردند.
رحیمی افزود: سیما و صدای مرکز قزوین در روز انتخابات با ویژه برنامههای «شکوه حضور» و «برگههای سرنوشت» در مجموع دو هزار و ۳۴۰ دقیقه برنامه زنده رادیویی و تلویزیونی پخش کردند.
وی اضافه کرد: در روز ۲۸ خرداد گروههای برنامه ساز و خبری این مرکز در نقاط مختلف استان مستقر شدند و ارتباط زنده تلویزیونی و رادیویی با شبکههای ملی و استانی برقرار نمودند تا حماسهای را که مردم غیور استان در انتخابات خلق کردند را به شایستگی منعکس کنند.
مدیردفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین بیان داشت: معاونت سیما با تولید و پخش ۵ هزار و ۷۸۰ دقیقه برنامههایی همچون: (آرمان ده، آرمان شهر، تا آسمان، راه فردا، چهلستون، رنگ زندگی، سروش آسمانی، رو در رو، گام تمدن ساز، صبح بخیر قزوین، نشاط، بوی عیدی، به وقت باران، نقطه سر خط، راه امام، آبادی، بی واسطه) را با موضوع انتخابات تقدیم نگاههای مخاطبان کرد.
وی با اشاره به عملکرد صدای مرکز قزوین در این خصوص افزود: رادیو قزوین هم از آذرماه ۹۹ تا روز انتخابات ۲۸ خرداد با تولید و پخش ۷ هزار ۸۰۰ دقیقه برنامههایی همچون: (خاک مهر آیین، برگههای سرنوشت، به وقت مردم، تیک تاک، دیماج، ام سی شب، زندگی سلام، کلبه مهر، در مسیر بندگی، حرف حساب، چه مبارک سحری، پیک بهار، ایران استوار، روی خط، باشید، مستقیم آینده، صدای آبادی) به موضوع انتخابات پرداخت.
رحیمی گفت: خبر مرکز قزوین نیز در مجموع با ۲ هزار و ۸۵۶ دقیقه برنامه (گزارش خبری، گفتگوی ویژه، بخش خبری رادیو و تلویزیون، بارگذاری خبر و تصاویر خبری در کانال تلگرام و سایت خبرگزاری صداوسیما و برقراری ارتباط زنده با شبکههای سراسری و استانی در روز انتخابات) حماسه مردم استان را در انتخابات پوشش داد.
وی عملکرد معاونت فضای مجازی را هم تشریح کرد و گفت: فضای مجازی مرکز قزوین با هزار و ۳۷۰ دقیقه برنامههایی همچون: (عکس نوشت، پوستر، کلیپ، فتوکلیپ، پادکست، اینفوگرافیک، کاریکاتور، موشن گرافیک، موسیقی، نماهنگ، استیکرمتن، پویانمایی وگیف) از مهمترین اقدامات فضای مجازی در روز انتخابات بوده است.