اخبار « همه قشرها و گروه ها، با شعار «همه می‌آییم» در جشنِ انتخابات ، حاضر شدند » را در اخبار علمی و فرهنگی پیگیری کنید.
تاریخ : ۱۴۰۰/۰۳/۲۸- ۲۰:۰۰

«سر خط اخبار و رودیداد های مهم»

ملتِ ایران، پیروز انتخابات

حماسه حضور ایرانیان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین لحظاتِ آغاز انتخابات، رای خود را به صندوق انداختند

رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین دقایقِ آغازِ انتخابات ، با حضور در محل صندوقِ سیارِ ۱۱۰ در حسینیه ی امام خمینی، در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و انتخابات میان دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کردند و آراء خود را به صندوق انداختند.

امروز روز همه ملتِ ایران است

از همان لحظات آغازِ رای گیری، مردم سراسر کشور، برای تعیین سرنوشتِ سیاسی خود، به میدان آمدند و در پای صندوق های رای ، اقتدار و سربلندیِ ایران را ، به نمایش گذاشتند.

حضور مراجع عظامِ تقلید و چهره ها و شخصیت های نظام اسلامی در انتخابات

رئیس جمهور ، صبح امروز در وزارت کشور رای داد

رئیس مجلس در مسجد جامعِ ابوذر ، در منطقه ۱۷ تهران ، رای خود را در صندوق انداخت

آیت الله احمد جنتی رئیس خبرگان رهبری و آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام  در محل هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ، در رای گیری شرکت کردند

مراجع عظامِ تقلید هم صبح امروز به پای صندوق های رای آمدند

حضراتِ آیات ، مکارم شیرازی ، صافی گلپایگانی ، نوری همدانی ، جوادی آملی ، سبحانی ، علوی گرگانی و مظاهری ، ضمن شرکت در انتخابات ، بر ضرورت حضور مردم در رای گیری و توجه به اهمیت این حضور در حفظ نظامِ اسلامی تاکید و توصیه کردند.

نامزدهای ریاست جمهوری ، نامزدهای انصرافی ، فرماندهان ارتش و سپاه و برخی وزرا از دیگر افرادی بودند که آرای خود را در صندوق های رای انداختند.

این دوره از انتخابات ، هم اکنون با رعایتِ شیوه نامه های بهداشتی در سراسر کشور در حال برگزاری است.

اقوام ایرانی، در کنار ایرانیان خارج از کشور، شکوه انتخابات را رقم زدند

نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha