۱۳۷، پل ارتباطی میان مردم اهواز و شهرداری
پاسخگویی شهرداری اهواز به شهروندان در سامانه ۱۳۷، هم به صورت تلفنی و هم از طریق" شهربان" امکان پذیر است .
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، مدیر اداره سامانه شهری ۱۳۷ شهرداری اهواز گفت: راه اندازی این سامانه با هدف برقراری ارتباط مستقیم با شهروندان و پیگیری درخواستهای مردم صورت گرفته است.
میثم ایل اسکندری افزود: پس از برقراری ارتباط شهروندان محترم با سامانه ۱۳۷ (بصورت تلفنی)، در گام نخست ثبت پیام توسط کارشناسان ثبت خبر تهیه میشود و سپس برای اقدامات لازم به واحدهای اجرایی رسیدگی کننده (اعم معاونتها، مناطق و سازمان ها) ارجاع داده میشود.
وی افزود: تمامی گزارشها و درخواستهای مردمی ارجاع داده شده به واحدهای مختلف، بررسی و نسبت به حل مشکل، اقدام لازم صورت میگیرد، بازرسان شهرداری نیز جهت پیگیری مشکل و بررسی اقدامات صورت گرفته برای رسیدگی به مشکلات مطرح شده به محل اعزام میشوند.
اسکندری، بیشترین درخواستهای ثبت شده مردم اهواز در این سامانه را مربوط به لکه گیری آسفالت، هرس یا جمع آوری شاخ و برگ درختان، نظافت، سد معبر و بخشهای ترافیکی و عمرانی عنوان کرد.
به گفته مدیر اداره سامانه شهری ۱۳۷ شهرداری اهواز، نرم افزار (اپلیکیشن) شهربان ۱۳۷ نیز، توسط شهرداری طراحی شده است که شهروندان میتوانند پس از نصب و ورود به این برنامه با اعلام جزئیات بیشتری از درخواست خود، شهرداری را در جریان قرار داده و با توجه به اینکه، شهرداریهای تمامی مناطق به نرم افزار شهربان ۱۳۷ دسترسی دارند، هر واحد (اعم از معاونتها، مناطق و سازمانها) میتواند نسبت به پیگیری و رسیدگی به درخواست مورد نظر اقدام کند.
بیشتر بخوانید : قیمت واقعی کالاها در بازار خوزستان کدام است؟
میثم ایل اسکندری با بیان اینکه شهردار اهواز نیز اعلام کرده است که اولین اولویت هر منطقه باید سامانه ۱۳۷ باشد افزود: هر منطقه به صورت ماهانه باید گزارش کار و عملکرد خود را در قبال موارد ارجاع شده از سوی این سامانه، به شهرداری کلانشهر اهواز، ارائه دهد.