رشد تولید در بزرگترین تولیدکننده فولاد کشور
رشد ۳۰۰ درصدی تولید محصول استراتژیک مورد نیاز تولیدکنندگان لوازم خانگی
رشد ۳۰۰ درصدی محصول استراتژیک مورد نیاز تولید کنندگان لوازم خانگی در سال جهش تولید در شرکت فولاد مبارکه اصفهان محقق شد.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه، آغاز تولید این محصول راهبردی را از ابتدای سال ۹۸ با هدف مصرف در خطوط تولید محصولات لوازم خانگی دانست و گفت: میزان تولید این محصول با شیبی ملایم در ماههای مختلف افزایش یافت و در مجموع سال ۹۸ میزان دو هزار و ۶۰۰ تن محصول ورق رنگی لوازم خانگی تولید و روانه بازار شد.
بهزاد بهادرانی افزود: در سال ۹۸ به دلیل نتایج مناسب کیفی این محصولات، تقاضای مشتریان افزایش یافت و پارسال هم تولید این محصول استراتژیک به هفت هزار و ۵۰۰ تن رسیده است که رشد ۳۰۰ درصدی این محصول استراتژیک را نشان میدهد.
وی گفت: به دنبال تحقق شعار «جهش تولید» و مبارزه با تحریمها با تکیه بر توان داخلی صنایع کشور و برنامه ریزی جامع، طرح توسعه محصولات استراتژیک مورد نیاز لوازم خانگی به منظور بی نیازی در واردات ورق فولادی مورد نیاز از منابع خارجی از برنامههای تولید ناحیه نورد سرد این مجتمع عظیم فولادی بود.
بهزاد بهادرانی افزود: با اتکاء به توان صنعتگران شرکت فولاد مبارکه، ابتدا پیش نیازهای فنی و مواد اولیه مورد نیاز برای تولید تعیین و تامین کنندگان توانمند داخلی برای مواد مورد نیاز ازجمله رنگ و فیلم شناسایی و آماده سازیها در خط تولید ورق رنگی اجراء شد.
وی گفت: به موازات تولید آزمایشی محصولات، پس از مذاکراتی با برخی مشتریان، تولید محصولات در مرحله آزمایشی در خطوط تولید محقق شد.
رشد تولید محصول راهبردی تولید لوازم خانگی رشد تولید محصول راهبردی تولید لوازم خانگی رشد تولید محصول راهبردی تولید لوازم خانگی رشد تولید محصول راهبردی تولید لوازم خانگی رشد تولید محصول راهبردی تولید لوازم خانگی