پخش زنده
امروز: -
با معرفی آثار برتر جشنواره ابوذر باشگاه خبرنگاران جوان ، استان مرکزی رتبه دوم کشوری در بخش خبر این جشنواره را کسب کرد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ پس از داوری اثار ارسال شده از ۳۱ استان به ششمین جشنواره رسانهای ابوذر، هیئت داوران جشنواره باشگاه خبرنگاران جوان، استان مرکزی را به عنوان رتبه دوم بخش خبر این جشنواره انتخاب کرد.
در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور مسئولان کشوری در سالن شهید سلیمانی سازمان بسیج مستضعفین تهران برگزار و از طریق فضای مجازی منتشر شد تندیس جشنواره و لوح افتخار برای باشگاه خبرنگاران جوان استان مرکزی در نظر گرفته شد که حضوری در استان تقدیم میشود.
خبر باشگاه خبرنگاران استان مرکزی از بین ۳۲۵ اثر ارسال شده به جشنواره رسانهای استانی ابوذر رتبه اول استان را کسب و به مرحله کشوری جشنواره راه پیدا کرد و در بین همه استانها رتبه دوم را کسب کرد.
مراسم اختتامیه ششمین جشنواره رسانهای ابوذر دیروز، ۲۵ اسفندماه با حضور مسئولان رسانهای کشور در سالن شهید سلیمانی سازمان بسیج مستضعفین تهران برگزار و از طریق فضای مجازی منتشر شد
بصیری، رئیس سازمان بسیج رسانه در این مراسم گفت: به دلیل شرایط کرونایی مجبور شدیم ششمین جشنواره رسانهای ابوذر امسال را با رعایت پروتکلهای بهداشتی و از طریق فضای مجازی برگزار کنیم.
بصیری افزود: امسال بیش از ۱۹ هزار اثر به جشنواره ارسال و عرصه رقابتی بسیار خوبی در ۳۱ استان کشور ایجاد شد که این رقابت باعث شد تا حجم عظیمی از آثار را با موضوعات مختلف پذیرا باشیم و این نشان دهنده وجود استعدادهای بسیار خوبی در عرصه رسانه کشور است.
محمد خدادادی، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در این مراسم با اشاره به دو موضوع بسیار سهمگین کرونا و جنگ تمامعیار اقتصادی گفت: دشمنان در مسیر این جنگ روانی، حجم انبوهی از اطلاعات رسانهای ناامید کننده را جهت تضعیف روحیه مردم به کار گرفتند تا بتوانند مردم ایران را خسته و ناامید کنند.
خدادادی افزود: امروز ما به عنوان جریان رسانه باید در خط مقدم مقابله با جریان جهل، تحریف و عناد قرار بگیریم و وظیفه هر ایرانی که در رهروی راه همه شهدایی که ویژگی اول ایشان خلوص بود، وارد میدان شده و اجازه ندهند تا قرائت آمریکایی از تحولات ایران به مردم القا شود.
وی با بیان اینکه احساس ناامنی از خود ناامنی بدتر است اضافه کرد: جریان رسانه میتواند با تولید محتوا و افزایش مهارت تولید اطلاعات، از مخاطبشناسی برای تولید محتواهای تأثیرگذار استفاده کند.