تقدیر از دفاتر پیشخوان مورد رضایت مردم
دفاتر پیشخوان دولت که بیشترین میزان رضایت مردمی در ارائه خدمات را کسب کنند، معرفی و تقدیر خواهد شد .
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی در دفاترپیشخوان دولت گفت: با توجه به برنامههای نظارتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و تعاملی که بین کارگروه و انجمن صنفی وجود دارد، بایستی ضمن شناسایی و رفع مشکلات روند ارائه خدمات دستگاههای اجرایی، شاهد روانسازی و تسهیل بیشتر ارائه خدمات به مردم در دفاتر پیشخوان باشیم.
پاکدل افزود: با ارزیابی دفاتر پیشخوان دولت در استان یزد، بهترین دفتر در ارائه خدمات به مردم معرفی و تقدیر میشود و دفاتری که در این خصوص سهل انگار هستند نیز شناسایی و طبق آیین نامه موجود اعمال مقررات خواهند شد.
وی همچنین از دفاتر پیشخوان استان درخواست کرد، برای تسهیل و تسریع در فرآیندهای ارگانهای خدمت رسان، پیشنهادات خود را به کارگروه ارائه دهند.
پاکدل در ادامه ضمن تاکید بر آگاهی و توجه دارندگان پروانه به آیین نامه اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر (ICT) روستایی، از عزم کارگروه برای رفع مشکلات دفاتر و ارائه خدمات باکیفیت به مردم در کنار ایجاد فضای رقابتی سالم، خبر داد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان دولت این استان در جلسه هم اندیشی دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان دولت خواستار ارائه خدمات باکیفیت و توجه به اصل کسب رضایت مردم در دفاتر پیشخوان شد و افزود: در سطح استان یزد مجموعاً ۸۲ دفتر پیشخوان دولت مشغول به کار هستند که از این تعداد، پروانه ۱۸ دفتر پس از ابلاغ آیین نامه مذکور، توسط کارگروه استانی صادر شده است.