پخش زنده
امروز: -
سرپرست بیمه تامین اجتماعی البرز گفت: متقاضیان دریافت بیمه بیکاری برای ثبت درخواستهای خود به سامانه جامع روابط کار مراجعه کنند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز ، سرپرست بیمه تامین اجتماعی البرز گفت: متقاضیان بیمه بیکاری ابتدا باید به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت کرده و سپس به سامانه prkar.mcls.gov.ir وارد شده و مدارک خود را بارگذاری کنند.
قورچیان افزود: کلیه کارگرانی که تاریخ بیکاری آنها از اول اسفند ۱۳۹۸ به بعد باشد باید علت بیکاری را انتخاب و مدارک مربوطه را بارگذاری کنند.
سرپرست بیمه تامین اجتماعی البرز گفت: پس از اعلام تاریخ بیکاری، چنانچه تاریخ ثبت درخواست تا تاریخ بیکاری بیشتر از ۳۰ روز گذشته باشد افرادی که در سامانه بیمه بیکاری (bimebikari.mcls.gov.ir) ثبت نام کرده اند عکس و کد رهگیری را بارگذاری کنند و سایر افراد باید رای هیئت حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی را جهت موجه کردن بارگذاری کنند.