پخش زنده
امروز: -
مدیرعامل شرکت پست استان یزد: این شرکت با ارائه ۱۳۰ نوع سرویس خدمت رسانی آماده پاسخگویی به دغدغههای مردم است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، رحمانی پور گفت: مشهورترین این خدمات پیشتاز، سفارشی، امانت و ویژه به شمار آمده که در خدمت مردم قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه در شرایط کرونا استقبال مردم از خدمات این شرکت به بیش از دو برابر رسیده است، افزود: این شرکت توانسته رضایت مردم را با ارائه خدمات مناسب در این زمینه کسب کند.
مدیرعامل شرکت پست استان یزد تغییر تجارت از حضوری به الکترونیک را عامل اصلی توجه مردم به پست دانست و تصریح کرد: هم اکنون بیشتر مرسولات این شرکت را کالاهایی تشکیل میدهند که مردم از طریق سایتهای معتبر خریداری کرده اند.
رحمانی پور با اشاره به اینکه هم اکنون کار توزیع مرسولات و امانات مردم از سوی ۱۰۰ مامور دولتی و ۱۳۵ نفر مامور بخش خصوصی انجام میشود، اظهار داشت: هر یک از این ماموران در روز حداقل به ۱۳۰ مکان مراجعه میکنند که این میزان نشان از حجم بالای کار در این حوزه است.