پیگیری شکایات مردمی در صمت
بیش از 500 مورد گزارش و شکایت مردمی از تخلفات صنفی در تماس با 124 پیگیری شد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان گفت : ۵۷۱ مورد گزارش و شکایت مردمی از تخلفات صنفی و تولیدی استان در یک ماه گذشته ، بررسی و پیگیری شد.
مهدی نقدی افزود : عمده گزارشات و شکایات مردمی با ۴۹۶ مورد مربوط به حوزه کالا و ۷۵ مورد نیز در بخش خدمات است.
وی گفت : از تخلفات صنفی گزارش شده از سوی شهروندان ، ۲۲۳ واحد صنفی به علت تخلف صاحبانشان شناسایی شدند که برای آنها پرونده تخلف تشکیل و ۱۲۹ واحد صنفی ، صاحبانشان غیر متخلف تشخیص داده شده و در ۲۱ مورد از شکایات مردمی نیز رضایت شاکیان جلب شد.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت : شهروندان می توانند شکایات صنفی خود را از طریق سامانه اینترنتی و تلفن گویای ۱۲۴ و یا حضوری به ادارات صمت شهرستان و مرکز استان گزارش دهند.
لطفا خواهشا. از مشتریان مالباخته و خودرو تحویل نگرفته شرکت کرمان موتور یه گزارش تهیه کنید. خواهش میکنم. این شرکت خودرو ساز. خیلی راحت و با کمال پررویی داره اخاذی میکنه. اول موقع ثبت نام با ردی خوش و محترم برخورد میکنن. وبعد ۵ماه تاخیر در تحویل خودرو. با بی احترامی و تمسخر با مشتریان برخورد میکنن. بنده خودم هم گول این شرکت رو خوردم