امروز: -
مادران امروزی دغدغه‌های زیاد‌ی دارند که یکی از مهم‌ترین آنها تربیت درست فرزند انشان است. مادرانی که در کنار فعالیت‌ها و مسئولیت‌های خانه و حتی گا‌هی فعالیت در بیرون از منزل، با صبر و حوصله و فداکاری به تربیت فرزندان خود می پردازند. برای گرامیداشت این جایگاه والا و قدر دانی از این مقام رفیع روز ولادت حضرت صدیقه‌ی کبری فاطمه‌ی زهرا (س) را به عنوان نماد یک مادر مطهر و زن فداکار “روز مادر” نام گذاری شده است
عکاس :علی محمدی راد / محمد وحدتی / ثریا غبیشی
تاریخ : ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۹:۰۶
 
به گزارش گروه عکس خبرگزاری صداوسیما : خانم الهام پارسا متولد ۱۳۶۳ ساکن شهر شیراز کارشناسی مدیرت بازرگانی دارد ۲۰ سال نقاشی را به صورت حرفه‌ای کار می‌کند صاحب دو فرزند دوقلو ۴ ساله است در کنار فعالیت‌های منزل و تربیت فرزندان خود آموزش نقاشی نیز دارند بخاطر کرونا کلاس‌های عمومی  را تعطیل کردند و در حال حاضر به شاگردان خود به صورت خصوصی در منزل آموزش می‌دهند.
خانم هاجر شمسی پورمتولد ۱۳۶۲ ساکن شهر مقدس قم که در سال ۱۳۸۲ ازدواج کرده اند و دارای ۴ فرزند با مدرک تحصیلی سطح ۲ حوزه و کارشناسی الهیات است. ایشان در حال حاضر مدیر دبیرستان مصباح الهدی و مدرس مطالعات در همان مدرسه می‌باشد.
الهام ۳۰ ساله صاحب ۴ فرزند است ساکن اهواز سه پسر و یک دختر که دو فرزند آن به نام شاهین ۱۵ ساله و جبار ۱۰ ساله معلول جسمی و ذهنی هستند سرپرست این خانواده به دلیل اعتیاد سه سال در زندان است شاهین و جبار  قرص ضد افسردگی مصرف می کننداو به تنهایی سرپرستی و نگهداری از فرزندان خود را انجام می‌دهد.  
 
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha