پخش زنده
امروز: -
تولیت آستان قدس رضوی از سامانه جامع آموزشی تعاملی عالم آل محمد (ص) رونمایی کرد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین مروی در بازدید از مجموعه دستاوردهای بنیاد کرامت رضوی با تجلیل از مجموعه فعالیتهای این مؤسسه اظهار کرد: کاری زیباتر، مقدستر و با ارزشتر از نشر معارف دین نیست.
حجت الاسلام مروی وی خطاب به حاضران افزود: ذوق و خلاقیت و توانایی و دانش خود را در مسیر اهل بیت و حضرت رضا ع خرج کنید.
وی تاکید کرد: شما میتوانستید این انگیزه و توان و استعداد را در بازار و کسب سود و منفعت برای خودتان صرف کنید. ولی شما و امثال شما در پی کسب تربیت نسل جوان، جذب مخاطب بیشتر و برنامه گیراتر و جذابتر خرج میکنید.
تولیت آستان قدس رضوی با بیان مصداقی از بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: اگر شعارها و برنامههای دینی و مذهبی پشتوانه معرفتی و عقلی نداشته باشد، ارزشی ندارد و به این اصل کمتر در کشورمان پرداخته شده است.
حجت الاسلام مروی با ذکر چند توصیه خطاب به فعالان مؤسسه جوانان بیان کرد: در جهت حرکت عمومی و اجتماعی ناظر بر ارتباط فرد به فرد کار کنید.
وی تعریف کردن همت و هدف عالی در ابعاد ملی و جهانی را به متولیان این مجموعه توصیه کرد و گفت: مطابق معارف اهل بیت (ع)، باید مخاطب نشر محاسن و معارف کلام معصومین (ع) عموم مردم باشد.
تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: در جریان اجرای طرح و برنامههای خود، با آستان قدس رضوی ارتباط خود را حفظ کنید و از این رهگذر برای زائران میلیونی مشهد و حرم مطهر برنامه ریزی کنید.
وی برای فکر و کمک کردن برروی حل دو معضل کنونی شهر مشهد از همه دعوت به عمل آورد و افزود: توجه به محرومیت زدایی و رفع کمبودهای معرفتی برای الگو شدن مشهد در همه ابعاد ضرورت دارد.
حجت الاسلام مروی تصریح کرد: از همه نیروها و همه نوع ابزار برای ایجاد جذابیت و دستیابی به اهداف خود بهره ببرید. به علاوه، بر خروجی و کیفیت عملکرد خود دوشادوش کمیت مخاطبان تاکید و توجه داشته باشید.
وی یادآور شد: برای تبلیغ اسلام و معارف دینی، بر اصل موضوع بدون پرداختن به حواشی و پیوند زدن کار به دیگر موضوعات، تکیه کنید.
سامانه جامع آموزشی-تعاملی موسسه جوانان آستان قدس رضوی با طراحی منحصر به فرد مفهومی و چندمنظوره (آموزشی، باشگاهی) آمادهسازی گردیده که از وجوه مختلف در برخی حوزهها بیبدیل و یا کمنظیر است.
این سامانه آموزشی ویژگیهای نظیر رقابتی و تعاملی، گفتگوهای زنده، اپلیکیشن و وب، ۳۰۰۰ دقیقه محتوا و همراهی پشتیبان دارد.