در شرکت گاز استان اصفهان
صرفه جویی ۲۰ میلیاردی با راه اندازی سامانه خدمات به مشترکان گاز
به منظور ارائه خدمات مطلوب به مشترکان گاز طبیعی، سامانه خدمات الکترونیکی سخا در شرکت گاز استان راه اندازی و بهره برداری شد.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، صرفه جویی بیش از ۲۰ میلیارد ریالی حاصل از بی نیازی به تجهیز بستر اینترنت در نواحی و مناطق گازرسانی و صرفه جویی نیروی انسانی از مهمترین مزیتهای استفاده از این سامانه الکترونیک است.
در زمینه اجرای طرح ملی حذف مراجعات حضوری به ادارات به ویژه در شرایط شیوع کرونا، این سامانه مطابق با فناوریهای روز و به همت کارکنان واحد فناوری اطلاعات شرکت گاز استان طراحی و تولید شده و با بهره برداری از آن امکان پرداخت الکترونیک، ارائه ۱۷ خدمت به مشترکان، امکان تبادل دوطرفه اطلاعات بین مشترکان و شرکت و بستر مناسب برای دریافت انتقادات و پیشنهادات مشترکان در این سامانه فراهم شده است.
در بخش خدمات صورتحساب این سامانه، خدمات پرکاربردی همچون؛ صورتحساب و سوابق آن، سوابق پرداختهای مشترک و آخرین اطلاعات مربوطه، امکان پرداخت الکترونیک سه صورتحساب آخر برای مشترک فراهم است.
در بخش ثبت رقم کنتور؛ امکان ثبت رقم کنتور بصورت هوشمند (کنترل با رقمهای ثبت شده قبلی و بازه مصرف نرمال و...) فراهم شده و در بخش خدمات مربوط به مشترک؛ اطلاعات مشترکان، اصلاح آدرس تست کنتور، اصلاح کدپستی، درخواست بازدید، اعلام خرابی کنتور، ثبت و حذف شماره تلفن همراه در اختیار مشترک است.
همچنین در این سامانه بخشی برای اضافه کردن تعداد نامحدود شماره اشتراک به منظور ایجاد امکان مدیریت اشتراکهای متعدد از طریق کاربر ایجاد شده است.