افزایش ۲درصدی میزان تماس با پلیس ۱۱۰ در مازندران
معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از افزایش ۲ درصدی تماس ها با پلیس ۱۱۰ استان در ۹ ماه امسال خبر داد.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران؛ معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به افزایش ۲ درصدی تماس با پلیس ۱۱۰، گفت: بیش از یک میلیون و هفتصد هزار تماس در ۹ ماه گذشته از سوی شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ برقرار شد که ۳۴ درصد از این تماسها منجر به عملیات و حضور پلیس در صحنه شده است.
سرهنگ نعمت الله آزادی افزود: بهره گیری از توان بالقوه مردمی در تامین امنیت و جلوگیری از سرگردانی مردم از دیگر دستاردهای پلیس در این راستا است.
او تحقق عدالت اجتماعی در جامعه را از دیگر کاردکردهای پلیس ۱۱۰ برشمرد و گفت: افزایش هزینههای جرم و ایجاد بازدارندگی در مجرمان از دیگر دستاوردهای پلیس ۱۱۰ است.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به افزایش مشارکتهای مردمی با پلیس در تامین نظم و امنیت افزود: تماس شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی در ۹ ماهه گذشته ۲ درصد افزایش داشته است.
سرهنگ آزادی از افزایش تماسهای مردمی با پلیس ۱۱۰ نسبت به سالهای گذشته نیز خبر داد و آن را ناشی از اعتماد مردم و شهروندان به پلیس و نقش مشارکتی آنها در جهت تامین نظم و امنیت برشمرد.
او گفت: ۵۰ درصد تماسهای انجام شده با پلیس ۱۱۰ برای کسب راهنمایی و ارشاد و ۱۶ درصد نیز غیر قابل رسیدگی بوده است.
سرهنگ آزادی از رضایتمندی ۹۰ درصدی مردم از عملکرد پلیس ۱۱۰ خبر داد و افزود: میزان رضایتمندی مردم طی تماس کنترلی با شهروندان با مولفه هایی، چون حضور به موقع پلیس در صحنه جرم، چگونگی برخورد و اقدام مامور پلیس مورد سنجش قرار گرفته است.