پخش زنده
امروز: -
۱۳۷ شمارهای است که شهرداری برای پیگیری مشکلات مردمی در نظر گرفته شده است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مصاحبههای مردمی حکایت از عدم پاسخگویی این شماره و یا عدم پیگیری مشکلاتشان دارد.
مسئول ارتباطات مردمی و سامانه ۱۳۷ شهرداری گفت: به علت حجم زیاد تماسهای دریافتی گاهی تماسها بی پاسخ میماند.
آزادمنش افزود: برای رفع این مشکل سامانه آنلاین شهربین در اختیار مردم قرار گرفته است که مردم میتوانند با نصب این سامانه بر روی تلفنهای همراه خود مشکلات خود را ثبت نمایند.
وی ادامه داد: مشکلات ثبت شده در این سامانه، به واحدها و مسئولان مربوط ارجاع داده میشود و در دستور کار آنها قرار میگیرد.