اخرین اخبار « لیگ برتر فوتبال» را در اخبار ورزشی امروز پیگیری کنید .
تاریخ : ۱۳۹۹/۱۰/۱۷- ۱۲:۵۲
«سر خط اخبار و رودیداد های مهم»
 
_ لیگ برتر فوتبال دیروز با سه بازی پیگیری شد
لیگ برتر فوتبال دیروز با سه بازی پیگیری شد. همکارم در گزارشی به حاشیه های این بازیها پرداخته، در این بخش خبری مشاهده کنید 

_ جام اتحادیه انگلیس/راهیابی تاتنهام به دیدار پایانی / شاگردان مورینیو در انتظار دربی منچستر

در نیمه نهایی این رقابتها که به صورت تک بازی برگزار میشه تاتنهام موفق شد با شکست دو بر صفر برنت فورد به دیدار پایانی صعود کنه. شاگردان مورینیو که توپ و میدان رو در همون ابتدای مسابقه در اختیار داشتند، روی توپ ارسالی سرخیو رگیلون از جناح چپ و ضربه سر تماشایی سیسوکو به گل اول بازی رسیدن.

سرمربی برنت فورد ، شگفتی‌ساز این رقابتها سامان قدوس رو در ترکیب اصلی قرار نداد. نیمه دوم تاتنهام با ضربه سون هیونگ‌مین به گل دوم رسید. حریف شاگردان مورینیو امشب و با برگزاری دیدار تیم‌های منچستریونایتد و منچسترسیتی مشخص خواهد شد. 

 _ لیگ برتر بسکتبال؛ صدر نشینی مهرام 

در ادامه این رقابتها، مهرام در دیداری جذاب مقابل ذوب آهن اصفهان ۷۰ - ۶۴ به برتری رسید. صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان مهرامی ها، با کسب ۱۸ امتیاز، شش ریباند و ۴ پاس گل بهترین بازیکن این دیدار شد. پیش از این شهرداری بندرعباس در دیداری نزدیک ۹۲ - ۸۷ نیروزی زمینی رو شکست داد. 

 _ عباس نظریان به عنوان رئیس فدراسیون اسکی انتخاب شد

مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی امروز با حضور مهدی علی نژاد، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در آکادمی ملی المپیک برگزار شد که در پایان عباس نظریان با کسب ۲۳ رای از ۲۸ رای مجمع به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد. پیش از این افتخاری به مدت چهار سال ریاست اسکی را برعهده داشت. 

 _  ادای احترام رئیس کمیته ملی المپیک بر مزار جهان پهلوان تختی

مراسم پنجاه و سومین سالگرد درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی اسطوره‌ی ورزش ایران امسال به دلیل گسترش ویروس کرونا برگزار نشد. صالحی امیری ، رئیس کمیته ملی المپیک با حضور بر مزار وی به روح پرافتخار این قهرمان ارزنده ایران زمین ادای احترام کرد.

_ قهرمان لیگ برتر فوتسال، درجمع ده تیم برتر جهان در سال۲۰۲۰ 

سایت فوتسال پلنت در ادامه معرفی برترینهای فوتسال، بهترین تیمهای باشگاهی زنان در سال۲۰۲۰رو اعلام کرد که نام تیم مس رفسنجان، قهرمان لیگ برتر کشورمون هم در اون دیده میشه. پیش از این، زینب کرمی، دروازه بان این تیم و گلاره ناظمی به عنوان داور درجمع ده دروازه بان برتر جهان قرار گرفته بودن. 

 _ والیبال بانوان؛ برد سایپا و پیکان

مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان با برد تیمهای تهرانیِ سایپا و پیکان آغاز شد.

_ پیگیری لیگ برتر بسکتبال، فردا با سه بازی

در گروه الفِ رقابتها، درمهمترین دیدار، نارسینایِ رده دومی به مصاف گروه بهمن، مدافع عنوان قهرمانی میره. تیمهای تهرانیِ گاز و پاز با هم مسابقه میدن. نامی‌نو اصفهان هم با سینام مشهد دیدار میکنه. تیم صدرنشینِ مهرام این هفته استراحت داره. این بازیها به میزبانی تهران برگزار میشه. 

_ هرمزگان، قهرمان نیم فصل لیگ برتر قایقرانیِ آبهای آرام شد

در پایان این رقابتها، بحرگسترپارسِ هرمزگان با ۷۶ امتیاز، عنوان قهرمانی نیم فصل رو از آن خود کرد. آوای شهرکرد با ۶۹ و میداف بوشهر با ۶۱ امتیاز در رده های دوم و سوم ایستادن. این مسابقات باحضور پنج تیم از استانهای هرمزگان، بوشهر، لرستان و چهارمحال و بختیاری به میزبانی دریاچه آزادی برگزار شد.
 

_ عبدی و مهدی قایدی نامزد بهترین بازیکن جوان سال کنفدراسیون آسیا 

مهدی عبدی و مهدی قایدی مهاجمان 22 ساله پرسپولیس و استقلال نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن جوان سال کنفدراسیون آسیا شدند. 
 

_ جام حذفی اسپانیا ؛ مصاف اتلتیکومادرید با کورنیا؛ امشب

در دور دوم جام حذفی اسپانیا، ویارئال 4 - یک بر زامورا غلبه کرد. سویا با دو گل لینارس رو برد. در مهمترین بازیهای امشب، اتلتیکومادرید با کورنیا مصاف میکنه. 
در دیدار معوقه از هفته دوم فوتبال باشگاهی اسپانیا از ساعت 23 و سی دقیقه امشب بارسلونا با اتلتیک بیلبائو مصاف میکنه. 
 

_ فوتبال باشگاهی ایتالیا؛ مصاف میلان با یوونتوس ؛ امشب 

در هفته شانزدهم فوتبال باشگاهی ایتالیا امروز و امشب 10 بازی برگزار میشه که در حساس ترین دیدار، میلان با یوونتوس مصاف میکنه. اینتر با سمپدوریا و رم هم با کروتونه دیدار میکنه.
 

_ پیشنهاد نجومی الهلال برای جذب کاستا 

باشگاه الهلال عربستان برای جذب کاستا مهاجم سابق اتلتیکومادرید پیشنهاد نجومی 17 میلیون یورویی ارائه کرد. 
 

_ تعلیق رئیس فدراسیون فوتبال تونس

کمیته ملی المپیک تونس، الجاری رئیس فدراسیون فوتبال این کشور رو به علت زیر پا گذاشتن قوانین کمیته بین المللی المپیک و فیفا برای 4 سال تعلیق کرد.
 

بیشتر بدانید:

آرشیو کل اخبار ورزشی

نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha