اخبار « اعلام نتیجه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ؛ شانزدهم دی » را در اخبار علمی و فرهنگی پیگیری کنید .
تاریخ : ۱۳۹۹/۱۰/۱۴- ۲۰:۰۰

«سر خط اخبار و رودیداد های مهم»

_ کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی
پذیرفته شدگان، بر اساس سوابق تحصیلی در دوره کارشناسیِ ارشد، شانزدهم دی، معرفی می‌شوند. داوطلبان برای دیدنِ نتایج، باید به درگاه اینترنتی سازمان سنجشِ آموزشِ کشور بروند.  

_ هشدار وزارت علوم به نشریات علمی

در پی انتشار خبر حذف شرطِ چاپ مقاله در نشریات ، برای دفاع از رساله ی دکتری ، معاون قضایی نظارت و بازرسیِ دیوان عدالت اداری در گفتگو با خبر 20 سیما ، این مصوبه را فقط برای دانشجویان دوره دکترا دانشگاه‎های سراسری قابل اجرا دانست.

_ نرم افزار اعلام شاخص آلودگیِ هوا  

آقای کیایی در بسته اپ را امروز دو نرم افزار ، معرفی میکنه. یکی نرم افزاری آموزشی و دیگری نرم افزاری است که شاخص آلودگیِ هوا را در مناطق مختلفِ تهران نشان می دهد.

 _  تشدید آلودگی هوا

آلودگی هوای پایتخت در روزهای اخیر بسیاری را نگران کرده است. هوایی که حالا در کنار بیماری کرونا یکی دیگر از عواملِ تهدید کننده سلامتِ پایتخت نشینان است. 

 _  همایش رسانه و مکتب سلیمانی / رونمایی از کتاب حاج قاسم

همایش علمیِ رسانه و مکتبِ سلیمانی با حضور رئیس رسانه ملی و جمعی از چهره‌ها و شخصیت‌های علمی و فرهنگی در سالن همایش‌های صداوسیما آغاز بکار کرد.

در آیین گشایشِ این همایشِ دو روزه ، از کتاب زندگینامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان «از چیزی نمی‌ترسیدم» ، رونمایی شد. 

_ گردهمایی تقریب مذاهب

به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت ، گردهماییِ تقریب مذاهبِ شیعه و سنی ، در مصلای شهر کرمان برگزار شد.

_ تحقیق برای کشف داروی ترمیم کننده ی بیماریِ آرتروز در فضا

بخش تحقیقات ایستگاهِ فضاییِ بین‌المللی ، تصاویری از فضانوردِ ناسا منتشر کرده که در حال آزمایشِ داروی ترمیم کننده ی بیماریِ آرتروز است.

_ تدوین سند ملی سلامت روانی و اجتماعی دانشجویان

بیشتر بدانید : 

نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha