اخبار «تسلیت سران قوا در پی رحلت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی» را در خبر ۲۲ پیگیری کنید.
تاریخ : ۱۳۹۹/۱۰/۱۲- ۲۲:۰۰

«سر خط اخبار و رودیداد های مهم»

تسلیت سران قوا در پی رحلت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی

در پی رحلت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی، سران قوا در پیام هایی جداگانه، این ضایعه جانگداز را تسلیت گفتند.
 

سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی؛ در دانشگاه تهران

مراسم اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و یاران همراهشان، با حضور مقامات کشوری و لشکری در دانشگاه تهران برگزار شد.
خانه های قاتلان شهید سلیمانی هم دیگه براشون امن نیست-
فرمانده نیروی قدس سپاه : در سراسر دنیا هستند کسانیکه آماده اند تا جنایتکارانی را که در ترور شهید سلیمانی دست داشتند، بسزای عملشان برسانند.
 

روند نزولی کرونا در کشور ادامه دارد

وزیر بهداشت :با عادی انگاری با افزایش دوباره آمار کرونا را شاهد خواهیم بود.
شمار جان باختگان کرونا امروز به کمترین میزان خود در 7 ماه اخیر رسید.به گفته سخنگوی وزارت بهداشت در شبانه روز گذشته 114 بیمار جان خود را از دست داده اند و۶ هزار و ۲۸۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شده اند.
 

آلودگی هوا در انتظار شهرهای پر جمعیت/ از پس فردا آسمان شمال کشور بارانی می شود

به پیش بینی هواشناسی سکون نسبی هوا در دو روز اینده باعث انباشت آلاینده های جوی و تشدید آلودگی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت می شود.
در شهرهای پرجمعیتی مانند تهران، کرج، اصفهان، تبریز، اراک، سنندج، مشهد مقدس و حتی در شهرکرد غلظت آلاینده ها افزایش می یابد.
 

درگیری  نیروی انتظامی با اشرار مسلح در سیستان و بلوچستان

در درگیری شب گذشته نیروی انتظامی با اشرار مسلح در منطقه مرزی اسفندک سیستان و بلوچستان ضمن جلوگیری از ورود این اشرار به داخل کشور مقادیر قابل توجهی ازانواع مواد مخدر کشف و ضبط شد. در این درگیری گروهبان یکم "مصطفی دلاور" به فیض شهادت رسید.
 

تراکتور پرطرفدارترین تیم آسیا شد

در مرحله نهایی نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) برای شناسایی محبوب‌ترین تیم فوتبال آسیا، تیم تراکتور با کسب بیش از نیمی از آرای رای دهندگان به عنوان پرطرفدار ترین تیم آسیا معرفی شد.
 
 

سردار شهیدی (سردار سلیمانی) که در قلب یک ملت جا دارد...

ساعت یک بامداد امشب، درست یکسال از ترور سردار حاج قاسم سلیمانی به دست تروریست های آمریکایی در فرودگاه بغداد می گذرد. 
 

استخدام نجاتگرا با درجه ایثار

به گفته رییس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر، نجاتگرانی که درجه ایثار را دریافت کرده اند، پس از طی مراحل گزینشی، استخدام این سازمان می شوند. در حال حاضر ۸۰۰ نجاتگر در هلال احمر به درجه ایثار رسیده اند
 

مدیرعامل بزرگترین شرکت تولید خوراک دام و طیور شمال کشور دستگیر شد

پاسداران گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه؛ مدیرعامل بزرگترین شرکت تولید خوراک دام و طیور شمال کشور رو به اتهام اخلال در بازار نهادهها و اقدامات مجرمانه دستگیر کردند.
 
هفته گذشته هم یک واردکننده بزرگ نهاده های دامی که نقش گسترده ای در افزایش قیمت نهاده های طیور داشت در این استان دستگیر شده بود.
 

چین عبور ناوهای جنگی آمریکا از تنگه تایوان را محکوم کرد

سخنگوی وزارت خارجه چین عبور روز گذشته دو فروند ناو جنگی آمریکا از تنگه تایوان را محکوم کرد و به آمریکا هشدار داد با قدرت، از تمامیت ارضی و حق حاکمیت ملی خود، دفاع می کند.
 

حذف سه شرکت مخابراتی چین از بورس نیویورک 

امروز همچنین بازار بورس نیویورک اعلام کرد که سه شرکت بزرگ مخابراتی چین را از این بازار حذف می‌کند.
 

بروزنشدن نرم‌افزار فلش پلیر به دلیل مشکلات فراوان امنیتی

شرکت ادوبی از بروزنشدن نرم‌افزار فلش پلیر به دلیل مشکلات فراوان امنیتی و ناکامی در ورود به بازار تلفن‌های هوشمند از امروز خبر داد و از کاربران خود خواست این نرم‌افزار را از روی رایانه های خود حذف کنند.نرم‌افزار فلش پلیر از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای پخش ویدیو و بازی آنلاین است.

آمریکا تعرفه های گمرکی جدیدی بر کالاهای وارداتی فرانسه و آلمان وضع کرد

به نوشته فایننشال تایمز درپی تشدید اختلافات بین صنایع هواپیما سازی آمریکا و فرانسه ، آمریکا تعرفه های گمرکی جدیدی بر محصولات و کالاهای وارداتی از فرانسه و آلمان وضع کرد.
 
با خروج رسمی انگلیس از اتحادیه اروپا برای اولین بار بازرسی‌های گمرکی در مرز این کشور با فرانسه آغاز شد.این درحالیست که سروزیر اسکاتلند دیشب چند دقیقه پس از خروج رسمی انگلیس از اتحادیه اروپا در صفحه شخصی خود از بازگشت دوباره این کشور به این اتحادیه خبر داد. در همه پرسی 2016 درباره برگزیت، 62 درصد رای دهندگان در اسکاتلند به ماندن در اتحادیه اروپا رای داده بودند.
 
بیشتر بدانید : 
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha