به منظور کاهش مراجعات حضوری؛
آغاز " طرح ۳۰۷۰ " در تامین اجتماعی همدان
" طرح ۳۰۷۰ " با ارائه سی خدمت به شکل غیرحضوری برای کاهش هفتاد میلیون مراجعه به واحدهای اجرایی سازمان تأمین اجتماعی در همدان راه اندازی شد.
![آغاز طرح ۳۰۷۰ در تامین اجتماعی همدان آغاز طرح ۳۰۷۰ در تامین اجتماعی همدان](/files/fa/news/1399/10/8/5808244_973.jpg)
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما مرکز همدان، مدیرکل تأمین اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه با اجرای این طرح ،
خدمات غیرحضوری سازمان به بیمهشدگان افزایش مییابد، اظهار داشت: مراجعه کنندگان به بیمارستان های دولتی و غیردولتی و حتی به مطبها و کلینیکها میتوانند از طریق شمارهگیری *۴*۱۴۲۰# و با اخذ کد پیگیری از خدمات تأمین اجتماعی به صورت غیرحضوری بهرهمند شوند.
حمزه لویی افزود: " طرح ۳۰۷۰ " کاهش مراجعات حضوری مردم را در سراسر کشور به شعبات و کارگزاریهای تأمین اجتماعی به همراه دارد و علاوه بر تسهیل خدمت سبب کاهش اتلاف وقت میشود.
وی ادامه داد: بر اساس این طرح که تا پایان بهمن ماه ادامه دارد ۳۰ خدمت سازمان تأمین اجتماعی که به شکل حضوری انجام میشد به صورت غیر حضوری و الکترونیکی خواهد بود که در حال حاضر ۱۷ خدمت عملیاتی شده است.