«ایران اسلامی میزبان قهرمانان بی ادعای تاریخ مقاومتِ این مرز و بوم» را در اخبار قرانی امروز پیگیری کنید .
تاریخ : ۱۳۹۹/۱۰/۰۶- ۱۱:۰۳

ایران اسلامی میزبان قهرمانان بی ادعای تاریخ مقاومتِ این مرز و بوم

تشییع پیکر پاک 7 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در کرمان

عطر دلنشین ایثار و مقاومت در آستانه ی سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها )  پیکر پاک 7 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در کرمان تشییع شد. پیکر این شهدا بدون حضور مردم در پنج نقطه ی استان کرمان خاکسپاری می شوند.

وداع با شهید مدافع امنیت تشییع و خاکسپاری ستوان دوم حمید عارفی

اما در زاهدان نیز ستوان دوم حمید عارفی پس از 33 روز بستری در بیمارستان بر اثر جراحت حاصل از اصابت گلوله اشرار دعوت حق را لبیک گفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد. مراسم وداع با این شهید والامقام روز گذشته در گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد.

شهادت شهید خطیری، در درگیری با اراذل و اوباش در گلستان 

سرهنگ بهزاد ابراهیمی فرمانده مرزبانی گلستان هم از شهادت شهید خطیری، فرمانده گروهان مرزی در درگیری با اراذل و اوباش خبر داد و افزود: دو سرباز دیگر نیز مجروح و به مرکز درمانی منتقل شدند.

به یاد مردان همیشه جاوید کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم

اولین کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم خوزستان هم در اهواز برگزار و یاد و خاطره ی بزرگ مردان بی ادعای این مرز و بوم گرامی داشته شد .

 بررسی متن و قرائات متعدد قرآن کریم

متن مقدس قرآن کریم با قرائات متعدد و معنای یکسان. این موضوع گفت و گوی قرآنی روز گذشته با حضور استاد دانشگاه و پژوهشگر قرآنی ، آقای دکتر حمیدرضا مستفید بود. 

رقابت ملی قرآنی به یاد سردار دلها

19 دی آخرین مهلت ثبت نام در اولین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم ،یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی. علاقمندان می توانند برای نام نویسی به نشانی اینترنتی www.quranasemani.ir مراجعه کنند . گفتنی است این رقابت ها به صورت مجازی در ۳ مقطع سنی خردسالان و نوجوانان و بزرگسالان و به صورت مجازی برگزار می شود .

مرحله نهایی جشنواره تلاوتهای مجلسی

به گفته ی آقای داود جعفری دبیر این جشنواره ی قرآنی، پس از پایان مرحله استانی، 37 قاری راه یافته به مرحله کشوری ، در قالب پنج گروه تقسیم و با تمرینِ یک ماهه زیر نظرِ استادان بین المللی ، برای رقابتِ پایانی آماده می شوند . مرحله نهایی با عنوان فجر تلاوت ، بهمن ماه برگزار می شود .

پیشنهاد راه‌اندازی دوره آموزشی تفسیر قرآن با موضوع حج

پیشنهاد راه‌اندازی دوره آموزشی تفسیر قرآن با موضوع حج و حرمین شریفین. حجت‌الاسلام و المسلمین نواب سرپرست حجاج ایرانی با ارئه ی این طرح به مجمع عالی تفسیر قرآن گفت : این مسئله یکی از نیازهای حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت است و این مجموعه آمادگی دارد تا در تفسیر آیات مربوط با حج، اماکن اسلامی و حرمین شریفین همکاری و یا دوره آموزشی آن را در قم برای طلاب برگزار کند. 

خدمت به زنان مسلمان اتاقی برای بیماران مسلمان در اوکراین

داوطلبی برای خدمت به زنان مسلمان در بیمارستان . وفا الریفی اهل غزه می خواهد با کمک های مردمی یکی از اتاق های بیمارستانی در اوکراین را بازسازی کند تا بیماران مسلمان دغدغه ای جز بیماری شان نداشته باشند. 

وقف صدقه ای ماندگار

براساس وصیت خیر نیک اندیش مرحوم حاج احمد امیدیان، یک ملک تجاری مسکونی با ارزش 15 میلیاردی تومانی ، وقف مدارس علمیه بقیه ا.. اعظم (عج) و ریحانه نبی(سلام الله علیها) شهرستان دلفان استان لرستان شد.

 

بیشتر بدانید : 

آرشیو کل اخبار قرانی 

نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha