«تدبیر وزارت صنعت برای تعطیلی رانت و دلالی» را در بخش خبری ۲۲ شبکه ۳ پیگیر باشید.
تاریخ : ۱۳۹۹/۱۰/۰۶- ۰۹:۳۳

حریر سپید زمستان بر تن بیشتر استانهای کشور

با ادامه بارش های زمستانی در نقاط مختلف کشور، غلی رغم مشکلاتی که در برخی از جاده های مواصلاتی کشور بوجود آمد، باعث خوشحالی مردم، به ویژه کشاورزان شد . 
 
اما به پیش بینی هواشناسی فردا هم بارش های زمستانی مهمان آسمان برخی استانهای شرقی کشور از جمله خراسان رضوی و خراسان شمالی است و هوا همچنان در این مناطق سرد خواهد بود. 
 
به گفته مدیرعامل هلال احمر تهران سقوط بهمن در ارتفاعات کلکچال، دارآباد و آهار در استان تهران، تاکنون ۲کشته ، پنج مصدوم و یک مفقود برجا گذاشته است.
 
آقای فتحی گفته بلافاصله بعد از سقوط بهمن در ارتفاعات تهران تیم واکنش سریع این سازمان به ارتفاعات تهران اعزام شدند و در حال نجات و امدادرسانی به سایر کوهنوردان گرفتار شده در بهمن هستند.

لزوم تکمیل طرح های نیمه تمام مسکن در خراسان شمالی

رئیس قوه قضائیه در نشست پایان سفر خود به خراسان شمالی با تاکید بر لزوم تکمیل طرح های نیمه تمام مسکن در این استان گفت:مقرر شد استاندار خراسان شمالی موضوع تعهد شرکت های سازنده مسکن در این استان را پیگیری کرده و به نتیجه برساند.
 
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی همچنین در این نشست از اختصاص 80 میلیارد تومان اعتبار برای حل مشکلات قضایی استان خبر داد. 
 

تدبیر وزارت صنعت برای تعطیلی رانت و دلالی/ وزیر صنعت: کارخانه ها را سه شیفته کرده ایم تا تولید افزایش و قیمت کاهش یابد

وزیر صنعت می گوید، این وزارتخانه فقط کالاهایی را قیمت گذاری اجباری می کند که به آن ها امتیازاتی از قبیل یارانه دولتی می دهد.
 
آقای رزم حسینی گفته، تولیدکنندگان براساس هزینه تمام شده محصولات تولیدی خود را قیمت گذاری می کنند، اما موظف اند با تعیین شبکه توزیع، محصول تولیدی را با کمترین واسطه و قیمت به دست مصرف کنندگان برسانند.
 
بگفته وزیر صنعت،​ با ادامه فعالیت سه شیفته کارخانه های مهم با هدف افزایش تولید، رانت خواری و دلالی از بازار حذف می شود، و اجناس با قیمت واقعی به دست مصرف کنندگان می رسد. 

تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل نساجی مازنداران

در دیداری معوقه از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، بازی پرسپولیس تهران مقابل میزبانش نساجی مازنداران به تساوی یک بر یک رسید. پرسپولیس تنها تیم بدون باخت این دوره از رقابت های لیگ برتر است.

انفجار مهیب در شهر نشویل ایالت تنسی آمریکا

در پی انفجار مهیب در شهر نشویل ایالت تنسی آمریکا، در این شهر وضع فوق العاده اعلام شد. رسانه ها به نقل از مقامات محلی، علت حادثه را انفجار یک خودروی بمب گذاری شده اعلام کرده و از تخریب چندین ساختمان خبر داده اند. از جان باختگان و مصدومان احتمالی این حادثه، هنوز اطلاعاتی منتشر نشده.
 

اعلام کمترین آمار روزانه جانباختگان کرونا در 2 ماه گذشته؛ 10 هزار نفر برای تزریق واکسن ایرانی کرونا داوطلب شدند

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت با جان باختن 132 بیمار دیگر در شبانه روز گذشته شمار قربانیان روزانه کرونا پس از حدود 70 روز به پایین ترین رقم خود رسیده است .
 
خانم لاری گفته در24 ساعت گذشته 6 هزار و 21 بیمار جدید مبتلا به کرونا هم در کشور شناسایی شده اند. اما مدیر گروه تحقیقاتی تولید واکسن کرونای ایرانی از اعلام آمادگی حدود 10هزار نفر برای تزریق واکسن کرونای ایرانی خبر داد.
 

آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد و حمایت از خانواده آنها

با اجرای ۲ تفاهم نامه همکاری میان سازمان زندان ها، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و ستاد دیه کشور زمینه آزادی ۲۲۰۰ نفر از زندانیانِ واجدشرایط فراهم شد.

دو روز پیش ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در تفاهم نامه‌ای با سازمان زندان‌ها و ستاد دیه کشور ۵۱میلیارد تومان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد و حمایت از خانواده آن‌ها اختصاص داد.

 رشد تولید فولاد خام

انجمن جهانی فولاد اعلام کرد، ایران از ابتدای بهمن پارسال تا اوسط آذر امسال، بیش از ۲۶ میلیون تن فولاد خام تولید کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد رشد تولید داشته است.

در پی بروز موج جدیدی از شیوع کرونای انگلیسی ؛ تردد مسافر بین ایران و عراق ممنوع است

سخنگوی گمرک ایران با اشاره به مسدود شدن دو هفته ای مرز ایران و عراق به دلیل بروز موج جدیدی از شیوع کرونای انگلیسی گفت، این ممنوعیت ها شامل تردد محموله های تجاری نیست و فقط تردد مسافر بین ایران و عراق ممنوع است . بگفته آقای لطیفی، عراق بعد از چین، دومین مقصد کالاهای صادراتی ایران در 9 ماهه امسال بوده است.

مراسم یادبود شهدای مقاومت در دانشگاه بصره

در آستانه سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، دانشگاه بصره عراق مراسم یادبود شهدای مقاومت را برگزار و از تابلویی با عنوان فرماندهان پیروزی، رونمایی کرد.

دفع حمله موشکی رژیم صهیونیستی به منطقه مصیاف

خبرگزاری سانای سوریه، از دفع حمله موشکی رژیم صهیونیستی به منطقه مصیاف، به وسیله پدافند هوایی سوریه خبر داد. بگفته منابع نظامی سوری، صهیونیست ها این موشک ها را بامداد امروز از شمال طرابلس شلیک کردند که سامانه های دفاع هوایی سوریه، بیشتر موشک ها را منهدم کردند.

تجمع اعتراضی مردم ایالت اوهایو

در پی کشته شدن یک مرد سیاهپوست غیر مسلح به ضرب گلوله پلیس آمریکا، مردم ایالت اوهایو تجمع اعتراضی برگزار کردند. در ویدیو های منتشر شده از این اعتراضات، تظاهرات کنندگان شعار می دهند" جان سیاه پوستان مهم است؛ کشتن بیگناهان را متوقف کنید."

قایق ماهیگیری پس از ده سال به ساحل هاچپکو ژاپن بازگشت

در ژاپن، یک قایق ماهیگیری که ده سال پیش با وقوع سونامی در این کشور ناپدید شده بود​، به طرز عجیبی سالم به ساحل هاچپکو ژاپن بازگشت.

بگفته کارشناسان، این قایق تا سواحل غربی آمریکا پیش رفته اما جریان استوایی شمال، آن را صحیح و سالم به سرزمین مادری خود در ژاپن بازگردانده .

دستبند قانون بر دستان سارقان حرفه ای؛ ​جعل اطلاعات 1700 کارت بانکی در پاکدشت

پلیس پاکدشت استان تهران، باند چهار نفره جعل و سرقت از کارت های بانکی را در این شهرستان شناسایی و منهدم کرد. این سارقان با ربودن اطلاعات 1700 کارت بانکی بیش از 2 میلیارد تومان به جیب زده بودند.

«گزارشی از داستان خانواده ای یزدی که با تفکیک زباله، هم به نیازمندان کمک کردند هم به محیط زیست را در این بخش خبری مشاهده کنید .»

نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha