به گزارش
خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران گفت: بازاریابی و تبلیغات در کشورهای عضو اکو باید مبتنی بر شناخت از مردم این کشورها باشد و نمیتوان با نسخه واحد توجه افکار عمومی این کشورها را جلب کرد.
عباس مهدوی افزود: خوشبختانه اشترکات فرهنگی بسیاری میان کشورهای عضو اکو وجود دارد که میتواند در بسته رسانهای و تبلیغاتی مورد توجه قرار داد.
او گفت: برای میزبانی شایسته از گردشگران کشورهای عضو اکو در گام نخست باید با فعالیتهای رسانهای موثر، زمینه همراهی و مشارکت عموم مازندرانیها را فراهم کرد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران اظهار داشت: این رویداد زمانی به موفقیت خواهد رسید که باور عمومی در مازندران و ابعاد ملی شکل بگیردو رسانهها در تحقق این مهم نقش اساسی ایفا میکنند.
مهدوی افزود: بعد از فروکش کردن شیوع کرونا و عادی شدن اوضاع از خبرنگاران کشورهای عضو اکو با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل رسانههای خارجی برای دیدن و روایت مازندران دعوت خواهد شد.
او گفت: بهره گیری از شبکههای اجتماعی پرمخاطب که در کشورهای عضو اکو با اقبال بیشتری همراه هستند گام دیگری است که در دبیرخانه رویداد دنبال خواهیم کرد.
بگفته مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران، عکاسان و مستند سازان نقش اصلی و تاثیرگذار را در معرفی جذاب مازندران و ساری ایفا میکنند که این مهم در نشستهای مشترک با هنرمندان در حال تببین و ریل گذاری است.
مهدوی تاکید کرد: معرفی و جلب توجه گردشگران کشورهای عضو اکو همهی کار نیست و در فرصت یک ساله باقی مانده همه مراکز تاریخی، اقامتی، تفریحی، خدمات رسان شهری و تمامی دستگاههای اجرایی و حاکمیتی باید کاستیهای حوزه فعالیت خود را برای میزبانی شایسته رفع کنند.