پاسخگویی به ۱۵۶هزار تماس تلفنی از طریق سامانه۱۹۱
سامانه تلفنی۱۹۱ دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ساعت هشت صبح تا ۲۳شب فعال بوده و آماده پاسخگویی به شهروندان است.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛
مسئول سامانه۱۹۱ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:
کارشناسان این مرکز بر اساس علایم و شدت بیماری، روند درمانی مورد نظر را به مخاطب معرفی میکنند به طوری که بیماران با
حال عمومی مناسب برای قرنطینه شدن در خانه و بیماران بدحال برای مراجعه به سطح یک، دو و سه راهنمایی میشوند تا هر چه سریعتر خدمات درمانی مناسب را دریافت کنند.
دکتر زهرا اباصلتی افزود:
سامانه۱۹۱ تا کنون بیش از ۱۵۶هزار تماس مردمی را پاسخ داده است تا بیماران مشکوک به کرونا برای دریافت خدمات درمانی سردرگم نشوند.
وی تصریح کرد:
با فراخوانی که از دانشجویان پرستاری، بهداشت و پزشکی انجام شد ۶۰نفر از دانشجویان در قالب کار دانشجویی آمادگی خود را اعلام کردند که
پس از گذراندن دوره آموزشی به سوالات مرتبط با کرونای مردم در قالب سه شیفت سامانه۱۹۱ پاسخ میدهند.
مسئول سامانه ۱۹۱ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: پاسخگویی به سوالات مردم از ازدحام بیماران در بیمارستانها و سردرگمی آنها جلوگیری میکند و باعث میشود خدمات درمانی با کیفیت بهتری به بیماران بدحال ارائه شود.