مجازی شدن امتحانات دانش آموزان پایتخت

سخنگوی اموزش و پروش تهران:  امتحانات دانش آموزان پایتخت مجازی برگزار می شود.
 

تصویب ممنوعیتهای کرونایی جدید در آستانه یلدا

بهره برداری رسمی از دو ایستگاه مترو در خطوط شش و هفت پایتخت.معاون حمل و نقل شهرداری تهران:افتتاح ده ایستگاه دیگر تا پایان سال(باصدا) و واکنش بخش غیر دولتی به گرانی های اخیر در بازار تخم مرغ،تولیدات مرغ داران به بازار عرضه نمی شود (باصدا)
 

دانش آموزان تهرانی، درخانه امتحان می دهند

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از برگزاری مجازی امتحانات نیمسال اول ِهمه پایه ها و مقاطع در مدارس پایتخت خبر داد و گفت:شرایط کرونایی حاضر، شکننده است و به همین خاطر هیچ مدرسه ی دولتی و غیر دولتی حق برگزاری حضوری امتحانات دی ماه را ندارد .
 
امارها نشان می دهد در 24 ساعت گذشته 212 هموطن دیگر جان خودشان را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند و نزدیک به 7 هزار و پانصد بیمار جدید هم به جرگه مبتلایان پیوستند.
 

اعلام تصمیمات یلدایی در هم اندیشی کمیته های تخصصی مبارزه با کرونا

.بنابر تصمیم روسای کمیته های تخصصی ستاد ملی مبارزه با کرونا،با نزدیک شدن به شب یلدا و احتمال برگزاری دورهمی های خانوادگی،روزهای شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ آذرماه، اصناف از ساعت ۱۸ تعطیل و تردد خودروهای شخصی هم در این دو روز، از ساعت ۲۰ ممنوع شد.
 
همچنین قرار است آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی با بهره‌گیری از تجربیات برگزاری آزمون‌های مختلف کنکور در سال جاری وبا شرایطی که متعاقبا از طریق مراکز مسوول اعلام خواهد شد، برگزار شود.
 

استقرار قرارگاه مواسات و همدلی در شهر اندیشه شهریار، قرچک و اسلامشهر 

در ادامه رزمایش همدلی مومنانه ۲۶ گروه جهادی بیش از ۱۵۰۰ بسته کمک های معیشتی را بین افراد کم برخودار این شهر توزیع کردند.
 
اما در قرچک هم ، با همکاری ۱۵۰ بسیجی هنرمند ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند این شهرستان توزیع شد.
 
در شهرستان اسلامشهر هم در راستای طرح شهید سلیمانی هزار بسته معیشتی به خانواده های نیازمند اهدا شد.در شهرری هم خیران در سومین مرحله رزمایش همدلی ۸ هزار بسته معیشتی را به افراد کم برخوردار توزیع کردند.
 

بهره برداری از دو ایستگاه متروی پایتخت

بهره برداری از دو ایستگاه متروی پایتخت با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور. ایستگاه برج میلاد به عنوان نوزدهمین ایستگاه خط ۷ و ایستگاه امیرکبیر به عنوان بیست و یکمین ایستگاه خط ۶ شبکه مترو از امروز به شهروندان خدمات دهی خواهد کرد.
 
برای ساخت این دو ایستگاه ۵۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
 
افزایش هزینه معاینه فنی خودروها از امروز
براساس نرخنامه جدید و مصوبه هیئت دولت هزینه معاینه فنی خودروهای سبک، ۴۷ هزار تومان، خودروهای نیمه سنگین و سنگینِ گازوییل سوز و گازسوز ۷۱ هزار و ششصد تومان و موتورسیکلت های بنزین سوز ۱۲ هزار تومان تعیین شده است.
 
هزینه مراجعه مجدد هم برای خودروهای خودروهای سبک ۱۰ هزار تومان، خودروهای نیمه سنگین و سنگین ۱۲ هزار تومان و برای موتورسیکلت ها مبلغ ۲  هزار تومان تعیین شده است.

 مچ اندازی ابرها و آلاینده ها برای تصرف آسمان پایتخت

هفته ای که گذشت هم بارش باران و  هم افزایش شاخص الودگی هوا  را شاهد بودیم. 

نمایشگاه های مجازی دستاوردهای پژوهشی و فناورانه

نمایشگاه هایی که در زمینه دستاوردهای پژوهشی و فناورانه هستند و تا ۳۰ آذر در فضای مجازی در دسترس علاقمندان قرار دارند . 

 مشکل در توزیع تخم مرغ است نه تولید

دبیر کانون سراسری مرغ تخم گذار می گوید مرغ داران به تکلیف خود در زمینه تولید عمل نموده اند و افزایش قیمت تخم مرغ دلیلش توزیع نامناسب است.

 دود شدن ۵ تُن مواد مخدر بیخ گوش پایتخت

این، عاقبت محموله هایی بود که قاچاقاچیان با ترفند های مختلف قصد انتقال و توزیع انها را در پایتخت و شهرستان های همجوار داشتند اما با هوشیاری ماموران مبارزه با مواد مخدرِ غرب استان تهران ناکام ماندند. 

  راه اندازیِ پویش مردمیِ آجر به آجر برای ساخت مدرسه

مدیر عاملِ مَجمعِ خیرانِ مدرسه سازِ استان : در این طرح،، افراد می توانند با پولهایِ اندک هم در کارِ بزرگِ ساخت مدرسه، سهیم شوند.

 تجلیل از ۵۰۰ راننده ناوگان خدمات عمومی در صفادشت ملارد

شهرداری صفادشت گفت:برای این قشر زحمتکش که با شیوع ویروس کرونا با مشکلاتی روبرو بودند علاوه بر معاینه فنی رایگان ، طرح سرویس رایگان دوره ای ، بیمه شدن رانندگان و توزیع لاستیک در دستور کار قرار گرفته است .

  شکارچیان غیر مجاز دستگیر شدند

شکارچیانِ غیر مجاز به همراهِ ۳ قبضه سِلاح و ۶ لاشه یِ کَل و قوچِ وحشی، در مناطقِ حفاظت شده یِ دماوند، دستگیر شدند.  
 
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha