اخبار « دیدار دست‌اندرکاران مراسم سالگرد سردار دلها با رهبر معظم انقلاب » را در خبر قرانی پیگیری کنید .
تاریخ : ۱۳۹۹/۰۹/۲۹- ۰۸:۲۱

اختتامیه مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان پایور

اختتامیه بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه ناجا هم اکنون در سازمان عقیدتی سیاسی این نیرو در حال برگزاری است .
 

دیدار دست‌اندرکاران مراسم سالگرد سردار دلها با رهبر معظم انقلاب 

 دست‌اندرکاران مراسم سالگرد سردار دلها با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ابتدای این دیدار ضمن قدردانی از اقدامات خوب خانواده سردار شهید سلیمانی برای زنده نگه داشتن یاد و راه آن شهید عزیز، تأکید کردند: شهید سلیمانی نرم افزار مقاومت و الگوی مبارزه را در میان ملت‌های اسلامی رایج کرد و برای بزرگداشت این شهید باید از ظرفیت‌های مردمی و تلاش های فرهنگی و مُبتَکِرانه استفاده شود. 
 

بیست و دومین جشنواره سراسری جامعه القرآن

برپایی بیست و دومین جشنواره سراسری فرهنگی قرآنی موسسه جامعه القرآن الکریم در ۳۱ استان به صورت مجازی .این دوره از مسابقات با شعار دفاع از حریم ولایت و یاد بود شهید قاسم سلیمانی تا پایان آذر در کلیه شعب در حال برگزاری است. بیش از هزار و ۴۰۰ نفر در این دوره از مسابقات شرکت کرده اند. 
 

تولید دو هزار تلاوت در رادیو قرآن

تولید دو هزار تلاوت در رادیو قرآن تا پایان سال . طبق برنامه ریزی های صورت گرفته ، این تعداد تلاوت ، با همراهی 545 قاری ممتاز کشوری تولید خواهد شد .
گفتنی است مجموع تلاوت های ثبت شده در بانک جامع تلاوت رادیو قرآن ، بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ قطعه تلاوت تحقیق ایرانی است. 
 
پویش سراسری در مقام صبر
پویشی سراسری به یاد نام بانوی صبر و استقامت. همزمان بامیلاد حضرت زینب کبری(سلام ا.. علیها)، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور ، این پویش سراسری را در فضای مجازی راه اندازی کرده است. 
 

تکذیب شایعه کسالت معلم قرآن ؛ حجت الاسلام محسن قرائتی

پای درس معلم قرآن . مدتی است در فضای مجازی خبری مبنی بر کسالت شخصیتهای دینی و سیاسی و سران نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال پخش است ، این دروغ ها که به نیت نا امیدی مردم اشاعه پیدا می کند، بحمد الله با حضور افراد مد نظر در رسانه درحال تکذیب است .
یکی از این اشخاص مشهور، معلم با سابقه قرآن ، حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی است. 
 

نوع دوستی به یاد سردار دلها

لَبَیک به ندای مهرِ رهبر معظم انقلاب اسلامی در سراسر کشور ادامه دارد.
شمیم عشق و همدلی چندین ماه است در قالب کمک های مومنانه در ایران اسلامی به مشام می رسد .
 
ماه هاست نیک اندیشان و خیران ، در قالب گروه های بسیجی و داوطلب با تهیه ی بسته های کمک معیشتی به یاری هموطنان نیازمند و آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا می شتابند .
 
طرحی که به رزمایش کمک های مومنانه مزین شده است و قرار است تا پایان سال ادامه داشته باشد . اما در جدیدترین طرح ها ، با یاد و نام سردار دلها ، علاوه بر اهدا کمک های مردمی به مستمندان ، نیروهای جهادی به یاری کادر درمان شتافته اند .
 

بیشتر بدانید : 

آرشیو کل اخبار قرانی 

نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha