«هفته ششم لیگ برتر فوتبال» را در بخش خبر ورزشی امروز پیگیری کنید.
تاریخ : ۱۳۹۹/۰۹/۲۳- ۱۳:۳۶
 

«هفته ششم لیگ برتر فوتبال»

- هفته ششم لیگ برتر فوتبال امروز با مصاف شهرخودرو - استقلال و ماشین سازی پیگیری می شود.
 
تراکتور در ادامه دیدار‌های این هفته از ساعت ۱۵ امروز تیم‌های ماشین سازی و تراکتور در شهرآورد تبریز رودررو می شوند و از ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه استقلال در مشهد به مصاف شهرخودرو می رود. آبی پوشان در صورت برد می‌توانند از رده‌ی هفتم به صدر جدول صعود کنند .
 
- در دیدار‌های دیروز صنعت نفت آبادان ۲-۱ گل گهرِ سیرجان رو برد و با ۱۱ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. 
 
- فولاد در اهواز ۳ - صفر سایپا رو شکست داد و با ۱۰ امتیاز به رده دوم جدول صعود کرد.
 
-مس رفسنجان اولین برد این فصل را با برتری دو - صفر مقابل نفت مسجدسلیمان بدست آورد و دیدار پیکان و آلومینیومِ اراک بدون گل مساوی تمام شد. 
 
محسن ربیع خواه هافبک آلومینیوم اراک به علت شکستگی استخوان پا در بازی مقابل پیکان، قادر به همراهی تیمش تا نیم فصل لیگ برتر نخواهد بود .


« کشتی »

نوری برای برنزِ مسابقات کشتیِ جامِ جهانیِ انفرادی به میدان می رود/ ساروی هم از امروز آغاز می کند

* در نخستین روز این مسابقات که از دیروز در صربستان آغاز شد، حسین نوری با برتری مقابل فرنگی کارانی از ترکیه و الجزایر به مرحله نیمه نهایی وزن ۸۷ کیلو راه یافت؛ اما در این مرحله نتیجه رو به چاکوتادزه قهرمان المپیک از روسیه واگذار کرد و به دیدار رده بندی رفت.
 
* نوری برای کسب مدال برنز امروز با برنده دیدار بلغارستان و اوکراین کشتی می‌گیرد. محمدهادی ساروی نماینده کشورمان در وزن ۹۷ کیلوگرم هم از امروز  آغاز می کند و در گام اول با حریفی از هند سرشاخ می شود. 

ادامه درخشش ستاره ایرانی زنیت در لیگ روسیه / سردار بازهم گل زد
 
در ادامه دیدار‌های هفته هجدهم فوتبال باشگاه‌های روسیه، دیشب - زنیت سنت پترزبورگ ۳ - یک برابر دینامسکو به برتری رسید و در صدر جدول ۳۸ امتیازی شد.
 
در این مسابقه سردار آزمون از دقیقه ۷۰ به بازی اومدو دقیقه ۸۴ گل سوم زنیت رو به ثمر رسوند. آزمون با این گل در صدر جدول گلزنان لیگ روسیه، ۱۰ گله شد.

لیگ قهرمانان فوتبال آسیا

حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا، تا ساعاتی دیگه مشخص می شود / نماینده ژاپن یا کره؟

در نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا، از ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز، تیم‌های ویسل کوبه ژاپن با اولسان هیوندای کره جنوبی مقابل هم قرار می‌گیرند.
برنده این مسابقه حریف پرسپولیس ایران در دیدار شنبه آینده خواهد بود. با توجه به شیوع کرونا مسابقات متمرکز در قطر برگزار می شود.
کاروان پرسپولیس برای حضور در دیدار نهایی این رقابت‌ها دقایقی پیش هتل خود را به مقصد فرودگاه مهرآباد ترک کرد. سرخپوشان ساعتی دیگه با پرواز چارتر راهی دوحه می‌شوند.
 

«فوتبال باشگاهی در اروپا» 

شکست سنگین دورتموند در بوندسلیگا، باخت چلسی و تساوی تیم‌های شهر منچستر در انگلیس و پیروزی رئال در لالیگا، از مهمترین نتایج دیشب بود.

 

«روز چهارم لیگ برتر هندبال»

در آخرین دیدار روز چهارم لیگ برتر هندبال تیم‌های کیمیا کاشت کردستان و پرواز هوانیروزبه تساوی ۲۷ - ۲۷ رسیدند. در دو بازی دیگه هم تیم‌های مس کرمان و فراز بام دهدشت حریفاشون رو بردند.


صعود تیم شهرداری قزوین به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان

&در ادامه دور مقدماتی گروه یک که در قزوین برگزار می شود، دیروز تیم شهرداری این شهر (۳ - صفر) سروقامتان بابل روشکست داد و با کسب چهارمین برد پیاپی حضورش رو دربین چهار تیم برتر مرحله نهایی را قطعی کرد. 
 
*در بازی دیگه این گروه تیم صدرنشین سایپای تهران که پیش از این صعودش به مرحله نهایی قطعی شده بود (۳ - صفر) همشهریش اکسون را برد.


دو بانوی ملی پوش تیم تنیس روی میز کشورمان از امروز به اردو رفتند

در این اردوی یک هفته‌ای که در تهران برگزار می شود، ندا شهسواری و شیما صفایی به همراه دو یارتمرینی زیرنظرسرمربیشون حمیده ایرانمنش تمرین خواهند کرد. شهسواری و صفایی برای حضور دررقابت‌های انتخابی المپیک آماده می شوند. 


«لیگ برتر بسکتبال بانوان»

زمان و مکان یک بازی معوقه از گروه الف لیگ برتر بسکتبال بانوان اعلام شد. دیدار تیم‌های تهرانی نارسینا و پاز ازهفته دوم این رقابت‌ها فردا از ساعت (۱۲) درسالن بسکتبال آزادی برگزار خواهد شد.
 
به علت کرونایی شدن چند عضو تیم نارسینا، مسابقات هفته اول و دوم این تیم در آغاز لیگ برتر به تعویق افتاد. 
 

«هفته شانزدهم لیگ برتر بلژیک»

شارلروا در هفته شانزدهم لیگ برتر بلژیک با حضور ۸۱ دقیقه‌ای قلی زاده و در غیاب رضایی، مقابل سنت ترویدن ۲ به یک پیروز شد.
 

«هفته هجدهم لیگ دسته اول انگلیس»

برنتفورد با حضور ۴ دقیقه‌ای سامان قدوس در هفته هجدهم لیگ دسته اول انگلیس ۳ - یک برابر میزبان خود ناتینگهام فارست به برتری رسید.
 

«بازی‌های هفته ۱۴ م لوشامپیونه فرانسه»

در مهمترین و آخرین بازی‌های هفته ۱۴ م لوشامپیونه فرانسه امشب پاری سن ژرمن صدر جدولی با لیون و لیل رده سومی با بوردو دیدار می‌کنند، دیشب هم مارسی ۲ - یک موناکو رو برد. انس هم ۳ - ۲ مغلوب مون پلیه شد . 
 

«اخباری کوتاه از ورزش جهان ،۲۳ آذر»

* نشریه آ. اس اسپانیا، پرطرفدارترین تیم‌های باشگاهی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را معرفی کرد که، بارسلونا با حدود ۱۶ میلیون تماشاگر در رده نخست قرار گرفت، تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ هم به ترتیب دوم وسوم شدند.
 
* هنگام مراسم خاکسپاری پائولو روسی، سارقان با ورود به منزل اسطوره فقید ایتالیا، پول نقد و جواهرات گران قیمت به سرقت بردند.

 

بیشتر بدانید:

آرشیو کل اخبار ورزشی 

نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha